استاندار کرمان دربازدید از پروژه‌های بهزیستی:
برای کاهش گرفتاری‌های جامعه باید در کنار سازمان بهزیستی باشیم

در رسانه های استان کرمان- جام جم آنلاین- در چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، استاندار کرمان از مرکز اُتیسم امام علی (ع)، مرکز جامع درمانی و توانبخشی سلامت و مرکز آب‌درمانی در حال ساخت سازمان بهزیستی کرمان بازدید و به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کرمان، کلید یک واحد مسکونی را اعطا کرد.

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛مرکز اُتیسم امام علی (ع) واقع در میدان هفت باغ با ۴۰ هزار مترمربع ساختمان به عنوان مجهزترین مرکز اُتیسم کشور است که تمام ساختارهای آموزشی و تربیتی ویژه این گروه را دارد.
 
دراین مرکز علاوه بر آموزش‌های درمانی برای بچه‌های اُتیسم در گروه سنی زیر ۱۴ سال،مهارت‌آموزی برای رده‌های سنی بالاتر را نیز پوشش می‌دهد.

استاندار کرمان همچنین در آیین ویدئوکنفرانسی واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور شرکت کرد.

علی زینی‌وند،استاندار کرمان در این آیین با تبریک روز بهزیستی گفت: سازمان بهزیستی یار و یاور نیازمندترین اقشار جامعه هستند.
 
وی با اشاره به بازدید خود از پروژه های بهزیستی بیان داشت: برای کمک به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ضروری از بودجه‌های دولتی و امکانات استان نهایت کمک را خواهیم داشت.

استاندار کرمان با بیان اینکه کرمان خیران بزرگی دارد، گفت:همه ما باید در کنار سازمان بهزیستی باشیم تا بخشی از گرفتاری‌های جامعه رادرحوزه معلولیت،سلامت روان،پیشگیری وکمک‌های معیشتی کاهش دهیم.  

عباس صادق‌زاده، مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز گفت:در دولت تدبیر و امید ۹هزار واحد مسکونی توسط بهزیستی استان متقبل شده‌ایم که ۶۸۰۰ واحد آن واگذار شده و مابقی نیز در دست انجام است.
 
وی از پیگیری مشکلات پروژه ۱۹۸ واحدی بهزیستی در استان خبرداد و گفت:با رایزنی‌های صورت گرفته،تسهیلات بلاعوض برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده تا این پروژه نیز به سرانجام برسد.

شایان ذکر است،امروز به طورهمزمان۲۰۷۵واحدمسکونی مددجویان بهزیستی در سراسر کشور افتتاح گردید.

کد خبر 42926

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد