واگذاری ۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی کرمان

در رسانه های استان کرمان- باشگاه خبرنگاران جوان- در دومین روز از هفته بهزیستی، با حضور استاندار کرمان و مسئولان استانی، ۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در دومین روز از هفته بهزیستی، مراسم افتتاح و واگذاری یکصد وده واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی استان کرمان همزمان با واگذاری ۲ هزار و ۷۵ واحد در سراسر کشور با حضور علی زینی وند استاندار کرمان، بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، پرویز افزون سرپرست دفتر اجتماعی استانداری و عباس صادق زاده مدیرکل بهزیستی استان کرمان انجام شد.

عباس صادق زاده، مدیر کل بهزیستی استان کرمان در این مراسم که همزمان در سراسر کشور با حضور وزیر کار رفاه وتامین اجتماعی و رییس سازمان بهزیستی کشور در قالب وبینار برگزار شد، گفت: تاکنون در استان کرمان بیش از نود درصد تعهدات تامین مسکن مددجویی محقق شده است.

او افزود: در دولت تدبیر و امید، ۹ هزار واحد مسکونی با کمک بهزیستی استان متقبل شده‌ایم که ۶ هزار و ۸۰۰ واحد آن واگذار شده و مابقی نیز در دست انجام است.

او همچنین از پیگیری مشکلات پروژه ۱۹۸ واحدی بیلوکاراه در استان کرمان خبر داد و بیان داشت: با رایزنی‌های صورت گرفته، تسهیلاتی به صورت بلاعوض برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده تا این پروژه نیز به سرانجام برسد.

درپایان این مراسم استاندار کرمان ضمن تقدیر از خدمات ارزنده بهزیستی به محرومان ونیازمندان به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کرمان، کلید یک واحد مسکونی را به یکی از مددجویان بهزیستی اعطا کرد.

کد خبر 42925

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد