۱۱۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی کرمان واگذار شد

در رسانه های استان کرمان- ایرنا - ۱۱۰ واحد مسکونی با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس سازمان بهزیستی کشور و استاندار کرمان به افراد دارای معلولیت و مددجویان تحت پوشش بهزیستی این استان واگذار شد.

به گزارش ایرنا، امروز چهارشنبه همزمان با افتتاح ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی در سراسر کشور، ۱۱۰ مددجوی بهزیستی کرمان نیز خانه دار شدند.

استاندار کرمان روز چهارشنبه در چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی در بازدید از پروژه‌های بهزیستی این استان افزود: سازمان بهزیستی یار و یاور نیازمندترین اقشار جامعه هستند.

علی زینی وند با اشاره به بازدید از پروژه های بهزیستی اظهار داشت: برای کمک به تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های ضروری از بودجه‌های دولتی و امکانات استان کرمان نهایت کمک را خواهیم کرد.

استاندار کرمان با بیان اینکه این استان خیران بزرگی دارد، گفت: همه ما باید در کنار سازمان بهزیستی باشیم تا بخشی از گرفتاری‌های جامه را در حوزه معلولیت، سلامت روان، پیشگیری و کمک‌های معیشتی کاهش دهیم.  

مدیرکل بهزیستی استان کرمان نیز عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید ۹ هزار واحد مسکونی توسط بهزیستی این استان را متقبل شده‌ایم که ۶ هزار و ۸۰۰ واحد آن واگذار شده و مابقی نیز در دست انجام است.

عباس صادق‌زاده از پیگیری مشکلات پروژه ۱۹۸ واحدی بهزیستی در استان خبر داد و گفت: با رای‌زنی‌های صورت گرفته، تسهیلات بلاعوض برای افراد دارای معلولیت در نظر گرفته شده تا این پروژه نیز به سرانجام برسد.

همچنین امروز استاندار کرمان از مرکز اُتیسم امام علی (ع)، مرکز جامع درمانی و توانبخشی سلامت و مرکز آب‌درمانی در حال ساخت سازمان بهزیستی کرمان بازدید و به نمایندگی از ۱۱۰ واحد مسکونی مددجویان بهزیستی کرمان، کلید یک واحد مسکونی را اعطا کرد.

در چهل و یکمین سالگرد تاسیس سازمان بهزیستی، صبح امروز ۲۳ تیر ماه استاندار کرمان به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، سرپرست دفتر اجتماعی استانداری و مدیرکل بهزیستی این استان از مرکز اُتیسم امام علی (ع)، مرکز جامع درمانی و توانبخشی سلامت و مرکز آب‌درمانی در حال ساخت سازمان بهزیستی کرمان بازدید کرد.

مرکز اُتیسم امام علی (ع) واقع در میدان هفت باغ با ۴۰ هزار مترمربع ساختمان به عنوان مجهزترین مرکز اُتیسم کشور است که تمام ساختارهای آموزشی و تربیتی ویژه این گروه را دارد.

در این مرکز علاوه بر آموزش‌های درمانی برای کودکان مبتلا به اُتیسم در گروه سنی زیر ۱۴ سال، مهارت‌آموزی برای رده‌های سنی بالاتر را نیز پوشش می‌دهد.

همچنین خیریه مولی الموحدین با بیش از ۴۰ هزار متر ساختمان و ۴۰۰ هکتار زمین در قالب دهکده سلامت به بهزیستی اهدا شده که شامل مرکز اوتیسم، مرکز بیماران روانی گلستان سلامت، مرکز حرفه آموزی خیریه توانا و
مرکز نگهداری معلولین ذهنی زیر ۱۴ سال و بالای ۱۴ سال، مرکز آب درمانی به عنوان بزرگترین مرکز آب درمانی معلولین شامل آب درمانی، لجن، گل و شن درمانی شامل سه هزار متر مربع زیربنا و ۱۵ متر زمین با ۹۵درصد پیشرفت ساختمانی آماده تجهیز است.

کد خبر 42924

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد