بهره‌مندی خانواده ۵ قلوهای لارستانی از خدمات مستمر و موردی بهزیستی

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از حمایت خانواده ۵ قلوهای لارستانی خبر داد و گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار دارای فرزند ۳ قلو به بالا و ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو در ۳ دهک پایین درآمدی از خدمات مستمر بهزیستی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل، «حبیب‌الله مسعودی‌فرید» معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور درخصوص حمایت از خانواده ۵ قلوهای لارستانی، گفت: سازمان بهزیستی کشور با توجه به سیاست‌ها جمعیتی و تاکیدات مقام معظم رهبری و همچنین مصوبات مجلس شورای اسلامی حمایت از خانواده‌های دارای چندقلو را در دستور کار قرار داده است.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: این خانواده از هم‌اکنون تحت پوشش خدمات و مستمری ماهانه قرار می‌گیرد و غیر از خدمات مستمر نیز به صورت موردی پوشک و شیرخشک مورد نیاز در اختیار این خانواده قرار خواهد گرفت.

وی در پایان با اشاره به آمار ۴ هزار و ۷۰۰ خانوار دارای فرزند ۳ قلو به بالا تحت پوشش بهزیستی، تصریح کرد: علاوه بر این، ۱۱ هزار و ۵۰۰ خانوار دارای فرزند ۲ قلو که در ۳ دهک پایین درآمدی هستند از خدمات مستمر سازمان بهزیستی کشور بهره‌مند می‌شوند و امیدواریم با حمایت‌های بیشتر دولت و مجلس شورای اسلامی بتوانیم ضمن ارتقاء کیفی خدمات، در سنین بالای ۶ سال نیز این فرزندان را حمایت کنیم.

کد خبر 42912

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =