برگزاری نشست هم اندیشی برون سازمانی پیرامون تدوین و اجرای برنامه‌های هفته ی تکریم منزلت سالمندان

نشست هم اندیشی برون سازمانی پیرامون تدوین و اجرای برنامه های هفته منزلت سالمندان صبح روز بیست و یکم شهریور با حضور دکتر نحوی نژاد مدیرکل بهزیستی ،دکتر قاسمیان معاون امور توانبخشی ، دکتر پوررضا مسئول دبیرخانه شورای سالمندان ، تکاملی مشاور مدیرکل در امور فرهنگی و نمایندگان دستگاه های اجرایی عضو و سازمان های مردم نهاد برگزار گردید.

روز جهانی سالمندان در سال جاری با شعار "برابری دسترسی به فناوری های دیجیتال برای تمام سنین" گرامی داشته می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به مغتنم شمردن برگزاری این جلسات به جهت مرور برخی از موضوعات مهم و اساسی من جمله مسئله ی سالمندی و دمانس و آلزایمر، از زحمات اعضای کارگروه و دستگاه های اجرایی قدردانی نمود.

در این جلسه عنوان شد که طبق گزارش سازمان ملل چهارمین انقلاب صنعتی با شاخص نوآوری های دیجیتال سریع خواهد بود و این در حالی است که هنوز یک دوم جمعیت جهان آفلاین هستند.

 در ادامه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه های خود پیرامون نحوه برپائی مناسبت های یاد شده با توجه به شرایط ویژه همه گیری کووید -۱۹ و اولویت بهره گیری از فناوری های نوین و بستر شبکه های مجازی و همچنین مسائل مربوط به آلزایمر و دمانس پرداختند.

شایان ذکر است : ماه سپتامبر ماه آلزایمر و ۲۱ سپتامبر برابر با ۳۰ شهریور روز جهانی آلزایمر است. شعار امسال ماه آلزایمر "دمانس را بشناسید ؛ آلزایمر را بشناسید" اعلام شده است

کد خبر 42911

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد