دامغان | دیدار رئیس اداره بهزیستی با امام جمعه شهرستان

امام جمعه شهرستان دامغان : خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خداوند را دربر دارد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان محمود زحمتکش مدیر اداره بهزیستی شهرستان دامغان با همراهی جمعی از پرسنل با حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان دیدار کرد.

در ابتدای این دیدار مدیر اداره بهزیستی انتصاب حجت الاسلام و المسلمین رستمیان را به عنوان امام جمعه شهرستان تبریک و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون را از خداوند متعال خواستار شده و به تشریح بخشی از فعالیتهای بهزیستی شهرستان اشاره و گزارش جامعی از حوزه های، توابخشی، اجتمای، پیشگیری، مشارکتهای مردمی، مسکن و اشتغال را ارائه کردند.

زحمتکش گفت : در بهزیستی شهرستان دامغان سه هزار و  ۳۷ خانواده در قالب حوزه توانبخشی دو هزار و ۳۵۵ خانواده و حوزه اجتماعی ۶۷۲ خانواده تحت حمایت و از خدمات بهزیستی شهرستان بهرمند می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان امام جمعه شهرستان دامغان با بیان اینکه افتخار کارکنان بهزیستی این است که در خدمت محرومین و مستضعفین هستند و این باعث رضایت و شعف است که انسان بداند خوشحالی بندگان رضایت و خشنودی خداوند را دربر دارد از خدمات و زحمات مدیر و پرسنل خدوم بهزیستی شهرستان تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 42885

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد