۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
 رئیس بهزیستی خنج مدیر نمونه شهرستان شد

امین قائدی رئیس بهزیستی خنج بعنوان مدیر نمونه این شهرستان انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی خنج؛ این مراسم با حضور فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی ،روسا و پرسنل ادارات شهرستان با هدف بزرگداشت هفته دولت و معرفی و تجلیل از کارمندان و مدیران نمونه برگزار شد.

عبدالله حقیری، فرماندار خنج، در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش مدیران و کارمندان ادارات، خنج را شهرستان‌ موفق در حوزه تحقق اهداف دولت به ویژه در امور توسعه ای و عمرانی خواند و گفت: موفقیت، آرامش کنونی و رفع مشکلات مردم را مدیون تعهد و تخصص مدیران و کارمندان دلسوز شهرستان هستیم.

وی افزود: فرمانداری علاوه بر اخذ نظر ادارات و بررسی عملکرد آنان در شهرستان و استان نسبت به ازریابی ادارات و کارکنان شهرستان اقدام می کند. بهزیستی از مجموعه های موفق شهرستان در تحقق مولفه‌ها و وظائف محوله است که مشکلات جامعه هدف را نیز بخوبی پوشش داده است.
وی امین قائدی رئیس بهزیستی خنج را بعنوان مدیر نمونه شهرستان معرفی کرد و از خدمات و تلاش های این اداره و کارکنان آن قدردانی کرد.  

امین قائدی،از مردم خنج بعنوان مردمی خیر، با فرهنگ و اهل درک و تعامل بالا با ادارات و مسئولین در خصوص پیشبرد اهداف این اداره یاد کرد و ضمن تشکر از کارکنان اداره بهزیستی این شهرستان افزود: ما با همکارانمان در بهزیستی خنج علی رغم محدودیتهای موجود تمام تلاشمان را برای رفع مشکلات و مسائل گروه هدف بکار گرفته ایم.

وی از حسن نیت و همکاری فرماندار محترم، مسئولان ادارات، خیرین و مراکز همکار بهزیستی خنج قدردانی کرد.

کد خبر 42880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد