تویسرکان| جلسه  ستاد مناسب سازی شهرستان

جلسه ستاد مناسب سازی شهرستان با همکاری اعضاءتشکیل تا وضعیت مناسب سازی ادارات شهرهای سرکان و فرسفج بررسی شود.

به گزارش روابط‌عمومی اداره بهزیستی شهرستان تویسرکان در ابتدای جلسه موسیوند؛ رئیس اداره بهزیستی ضمن خوش آمد گویی به اعضاء و تأکید بر تشکیل منظم جلسات ستاد مناسب سازی هر سه ماه یکبار با رعایت پروتکلهای بهداشتی، خلاصه ای از اقدامات انجام شده در خصوص مناسب سازی شهر تویسرکان در سال های گذشته بیان نمود و پیشنهاد داد از طرف فرمانداری با ادارات مختلف مکاتبه و بر حفظ و نگهداری مناسب سازی های انجام شده در سنوات قبل تاکید شود.

ایشان همچنین پیشنهاد داد: بهتر است از فرصت ایجاد شده در زمان اپیدمی کرونا برای تفکر در مورد مناسب سازی و طرح های قابل اجرا در سطح شهر بهره ببریم ...

 موسیوند افزود: باید برای دهیاران روستاها جلسه ای تشکیل شود و اصول و ضوابط مناسب سازی به آنها نیز آموزش داده شود و برای ساختمان های اداری موجود در روستاها نیز ضوابط و مقررات مناسب سازی اجرا گردد. همچنین فرمانداری با ادارات مختلف مکاتبه کند تا طرح های در دست احداث توسط کارشناسان مناسب سازی بهزیستی مورد بازدید قرار گیرد.

در ادامه قلخانباز شهردار فرسفج خواستار بازدید اعضای کمیته فنی از سطح شهر فرسفج و شناسایی مناطق نیازمند مناسب سازی شد. همچنین درخواست کرد که لیستی از مددجویان بهزیستی که ساکن شهر فرسفج هستند در اختیار ایشان قرار گیرد.

ایشان همچنین بر اجرای ضوابط مناسب سازی در ساختمان های در حال ساخت تاکید نموده و بیان کرد رعایت ضوابط در زمان ساخت خیلی مقرون به صرفه تر از تعمیرات بعدی خواهد بود.

عبدالملکی؛ نماینده شهردار نیز بر اجرای دقیق ضوابط مناسب سازی مخصوصا دقت بیشتر نظام مهندسی در زمان صدور پروانه برای ساختمان های مختلف تاکید کرد.

در ادامه آقای خزایی نماینده جامعه معلولان بر مشکلات موجود در سطح شهر به خصوص مسیر های بیمارستان تا کلینیک و مسیر میدان فرشید تا بهزیستی و مسیر کمیته امداد و تامین اجتماعی تاکید کردند و خواستار اهتمام بیشتر مسئولان شهری بر اجرای ضوابط مناسب سازی در سطح شهر شد.

عادلی نژاد؛ نماینده فرماندار ضمن تشکر از حضور اعضا مصوبات ستاد مناسب سازی کشور را قرائت نموده و بر اجرای مصوبات در سطح شهر تاکید کرد.

وی خواستار نصب علائم هشدار دهنده دیداری و شنیداری در یکی از چهار راه های اصلی هر شهر شد.

ایشان همچنین بیان نمود: معلولین و جانبازان بخش جدایی ناپذیری از بدنه هر جامعه ای هستند و همه افراد در هر موقعیتی باید مقید به اجرای ضوابط باشند و تمام استانداردهای لازم در  این مورد را رعایت کنند.

در پایان مقرر گردید: شهرداران پیگیر نصب علائم راهنمایی  و رانندگی در یکی از چهار راه های اصلی هر شهر  شده و این علائم به کنترل های دیداری و شنیداری مجهز گردند.

همچنین مقرر گردید وضعیت مناسب سازی شهرهای سرکان و فرسفج توسط اعضای کمیته فنی مورد بازدید قرار گرفته و مشکلات ایشان در زمینه مناسب سازی از نزدیک بررسی شود.                        

  شرکت پیمانکاران و نیرو های اجرایی شهرداری ها و دهیاری ها در دوره آموزشی ضوابط و مقررات مناسب سازی از دیگر مصوبات جلسه ستاد مناسب سازی بود.

کد خبر 42826

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد