پاکدشت| توزیع سبد کالا توسط مراکز مثبت زندگی

به مناسبت ماه های محرم و صفر تعدادی سبد کالا شامل روغن، برنج، حبوبات و اقلام دیگر توسط مراکز مثبت زندگی تحت نظارت اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت  توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس  اداره بهزیستی شهرستان پاکدشت ضمن تاکید بر اهمیت حمایت از جامعه هدف گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی بوجود آمده که بیشتر متاثر از شیوع بیماری کرونا و تغییر شرایط اشتغال بسیاری از افراد میباشد مراکز مثبت زندگی با تهیه سبد های غذایی و یا سایر مواردی که میتواند گوشه ای از مشکلات افراد دارای معلولیت و نیازمند را رفع کند سعی در حمایت این افراد دارند.  

محمود برزگر افزود: سازمان بهزیستی و مراکز غیردولتی تحت نظارت بصورت دائم وظیفه همراهی مددجویان را دارند ولی در شرایط کنونی بیش از پیش توانخواهان نیاز به حمایت از سوی سازمان را حس میکنند.  

برزگر با بیان اینکه مراکز غیردولتی بازوان توانمند سازمان در ارائه خدمات به جامعه هدف میباشند گفت: تمامی کمک های موردی مالی و غیرمالی با بررسی دقیق مددکاران ستاد و مراکز پس از در نظر گرفتن مشکلات و شرایط مددجویان توزیع میشود و تمامی افراد به ترتیب اولویت در نوبت دریافت این کمک ها میباشند.

کد خبر 42822

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد