پاکدشت| جلسه هم اندیشی مددکاران بهزیستی و کمیته امداد شهرستان

جلسه رئیس اداره بهزیستی و رئیس کمیته امداد امام و مددکاران این دو نهاد در حضور امام جمعه پاکدشت در کمیته امداد شهرستان برزگرار شد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، در این جلسه حجت الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان، محمود برزگر رئیس بهزیستی و رئیس کمیته امداد، کارشناسان سپاه و دو مرکز نیکوکاری حضور داشتند.

 امام جمعه پاکدشت با اشاره به اینکه کار خیر در جامعه و کشور ما از فرهنگی دیرینه برخوردار است گفت: ادیان الهی همواره بر دستگیری و خیررسانی به افراد محروم و آسیب دیده تاکید فراوان داشته اند تا جایی که کار خیر را سبب رستگاری، سلامت روحی و زدودن گناهان برشمرده اند.

حجت‌الاسلام لزومی در ادامه بیان کرد: این نوع جلسات که منجر به وحدت رویه در شهرستان میگردد را تایید و بر هم افزائی بهتر تاکید داشتند.

محمود برزگر ضمن تشکر از برگزاری این جلسه گفت: سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) دو نهاد خدماتی به جامعه هدف و نیازمندان بوده و می توانند همسو و هم جهت هم حرکت نموده تا بتوانند خدمات بهتری ارائه نمایند.

 برزگر افزود: تشکیل پرونده درموارد معلولیت در بهزیستی با رعایت تمام موازین و دستورالعمل ها پذیرش بیماران  دارای معلولیت در مراکز شبانه روزی از مصوبات جلسه بود.

کد خبر 42820

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد