ملارد| بررسی ۲۵۰ پرونده توسط اورژانس اجتماعی در سال ۱۴۰۰

با توجه به اهمیت تلاش در جهت آسیبهای موجود در شهرستان در شش ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۰ بیش از ۲۵۰ پرونده توسط کارشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان ملارد مورد بررسی و پیگیری قرار گرفته است.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن اعلام این خبر گفت: تیم سیار اورژانس اجتماعی اداره با آمادگی ۲۴ ساعته در حال انجام بازدید و ارائه خدمات هستند.  

داود خادم افزود: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۵۰۰ بازدید توسط تیم کارشناسی این شهرستان جهت بررسی پرونده های مربوط به کودک آزاری، سالمندآزاری، همسرآزاری، خودکشی، معلول آزاری و... و. و همچنین گزارش های رسیده از سوی دادگاه انجام شده است.  

 مسئول اورژانس اجتماعی بهزیستی ملارد نیز ضمن اعلام شماره تماس ۱۲۳ گفت: بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت تماس های شهروندان گرامی هستیم و پس از ارائه راهنمایی تلفنی در صورت نیاز بصورت فوری بازدید انجام میشود.  

آمنه سماوات با توضیح اینکه در هر بازدید یک نفر مددکار و یک روانشناس حضور دارند گفت: در شش ماهه ابتدایی بیشترین تعداد تماسها و بررسی های صورت گرفته در خصوص کودک آزاری بوده که در تلاش هستیم تا با برگزاری کارگاههای آموزشی ویژه والدین و آگاهی بخشی و همچنین پیگیری دقیق پرونده های مربوطه این میزان را کاهش دهیم.

کد خبر 42818

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد