ملارد| واکسیناسیون بیماران و کارکنان مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ یکهزار و ۵۹۰ نفر بیمار و کادر مرکز نگهداری از معتادین متجاهر اخوان دوز اول واکسن کرونا را دریافت نمودند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، با حضور زهرا باقرپور معاون اداره، مسئولان مدیریت عملکرد و پیشگیری و کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان در این مرکز دوز اول واکسن کرونا را تزریق شد.  

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن تاکید بر اهمیت اجرای کامل پروتکل های بهداشتی پس از انجام واکسیناسیون نیز گفت: دریافت واکسن دلیل بر عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی نیست و مانند این مدت گندزدایی ساختمان، نظافت، تب سنجی روزانه و سایر اقدامات جهت جلوگیری از شیوع بیماری کرونا بایستی انجام پذیرد.

مسئول پیشگیری بهزیستی ملارد نیز با اعلام اینکه این مرکز ظرفیت نگهداری بیش از ۱۶۰۰ بیمار را دارد گفت: از آغاز بیماری کرونا تاکنون و با اقدامات صورت گرفته توسط مسئولین در این مرکز توانسته اند بسیار خوب شرایط را کنترل نمایند.  

اعظم عینی در ادامه افزود:  در راستای نگهداری از معتادین متجاهر استان تهران از سال ۹۲ این مرکز احداث شده و با ظرفیت نگهداری ۱۶۰۰ بیماری در ۵ فاز انواع خدمات روانشناختی، مددکاری، آموزش های فردی، گروهی و... و. را ارائه میدهد.

کد خبر 42816

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد