بهبود معیشت مددجویان بهزیستی در سایه حمایت مسئولان 

مدیرکل بهزیستی استان که به اتفاق اعضای شورای معاونین به منظور بررسی روند اجرای خدمات به شهرستان کوثر سفر کرده با فرماندار این شهرستان دیدا ر و گفتگو کرد.

به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان، دکتر ستاری مدیر کل بهزیستی استان در جریان سفر به شهرستان کوثر از ثبت نام و پذیرش تمامی پشت نوبتی های بهزیستی استان خبر داد و گفت : بالغ بر ۸ هزار نفر از افراد جامعه هدف اعم از معلولان و زنان سرپرست خانوار در این سامانه ثبت نام کرده اند که بر همین اساسی افرادی که واجد شرایط بوده و نیازمند حمایت هستند می توانند با مراجعه به ادارات بهزیستی شهرستانها نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.  
مدیرکل بهزیستی استان در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خاطر نشان ساخت : مبلغ ۴۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از محل بند ب تبصره ۱۶ به استان در نظر گرفته شده است که سهم شهرستان از این اعتبار ۵/۱ میلیارد تومان با برش ۳۰ نفر اشتغالزایی می باشد.
ستاری در رابطه با افزایش سقف وام های بانکی به منظور جذب مددجویان توسط کارفرمایان گفت : با توجه به افزایش سقف وام از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان از این پس کارفرمان می توانند از این تسهیلات جهت بکار گیری مددجویان بهزیستی استفاده نماید  .
وی همچنین در خصوص رفع محدودیت سهم بیمه کارفرمایی مددجویان نیز اظهار داشت : سهم بیمه کارفرمایی معلولان قبلاً ۵ سال بود که با رفع محدودیت های پرداخت سهم بیمه کارفرمایی،  سازمان بهزیستی می تواند ۳۰ سال سهم بیمه کارفرمایی  را در صورت بکارگیری افراد جامعه هدف به کارفرمایان محترم پرداخت کند.

کد خبر 42809

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد