توانخواه موفق خدابنده ای رتبه دوم کنکور ارشد شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده گفت: مهدی سهندی از دانشجویان تحت پوشش بهزیستی این شهرستان با شکست محدودیتهای جسمی، رتبه دوم کنکور مقطع کارشناسی ارشد در رشته زبان آلمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده عصمت نصیری با بیان اینکه وی در ترجمه کتابهای انگلیسی هم مهارت دارد و چند اثر وی نیز در مراحل چاپ قرار دارد، افزود: بهزیستی شهرستان خدابنده ۲۳۲دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش دارد که از این تعداد ۱۱۱نفر در مقطع  ابتدایی ۵۵نفر متوسطه اول ۳۸ نفر متوسطه دوم و۲۸ نفر دانشجوی مقاطع مختلف از خدمات تحصیلی بهزیستی بهره مند هستند.
وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای رشد استعدادهای بالقوه افراد دارای معلولیت باید در اولویت باشد، تصریح کرد: استعداد سنجی و استعداد یابی در حوزه های مختلف باید به بهترین شکل انجام شود چرا که مشکلات محیطی و اجتماعی، عمده ترین عامل انزوای این افراد است که با رفع آن می توان زمینه مشارکت آنان را در جامعه فراهم نمود.
نصیری با اشاره به حضور هیات ورزش معلولین و جانبازان استان زنجان بمنظور استعدادیابی و سطح بندی معلولین ورزشکار در این شهرستان بیان کرد:  در این طرح ۸۹ نفر از ورزشکاران دارای یکی از معلولیتهای جسمی و حرکتی، شنوایی که بیشترین استعداد را در رشته های شطرنج، فوتبال، دو ومیدانی، بسکتبال، والیبال نشسته، گل بال، شنا، رزمی، بوچیا و بسکتبال داشتند، شناسایی شدند.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال گذشته شش نفر از افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی خدابنده در زمینه ورزشی کسب مقام نخست استانی و کشوری را در کارنامه خود دارند.

کد خبر 42804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد