شرکت هزار و ۷۰۰ قزوینی در طرح آموزش زندگی خانواده

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: از ابتدای امسال هزار و ۷۰۰ نفر در طرح آموزش زندگی خانواده به منظور پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی شرکت کرده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان قزوین ، علیرضا وارثی ، مدیر کل بهزیستی استان قزوین گفت: طرح آموزش زندگی خانواده در راستای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در خانواده و نیز ارتقای سلامت روان اجتماعی خانواده شکل گرفته است و از ابتدای امسال هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح شرکت کرده اند.

وی افزود: طرح آموزش پیشگیرانه، شامل بهبود و افزایش آگاهی، اطلاعات و مهارت‌هایی است که با توجه به نقشِ محوری خانواده به منظور بالا بردن سطح رضایتمندی و پایداری خانواده‌ها شکل می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی استان تصریح کرد: این طرح برای زوج‌ها در پنج سال اول زندگی و والدین کودک در طول سال در محیط‌های آموزشی، ادارات، شرکت‌ها و مدارس در سطح استان اجرا می‌شود و تاکنون رضایت بسیار زیادی از اجرای طرح حاصل شده است.

وارثی اضافه کرد: این طرح با هدف ارتقای سطح زندگی خانواده‌ها در مناطق شهری، روستایی و حاشیه نشین، کاهش اختلافات زناشویی، افزایش درک متقابل زوج‌ها و شناخت بیشتر خواسته‌های یکدیگر و آموزش بهترین راهکار حل تعارضات به وجود آمده در خانواده برگزار می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار داشت: امیدواریم با اجرای چنین طرح‌هایی روز به روز شاهد کاهش مشکلات زناشویی و ایجاد یک زندگی با نشاط در بین زوج‌ها در استان قزوین باشیم.

کد خبر 42803

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد