مهریز | طرح (مانا)؛ مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران با هدف ارتقای توانمندی ها و مشارکت دانش آموزان

مراسم اختتامیه طرح مانا در روستای عصمت آباد شهرستان مهریز با حضور بخشدار مرکزی شهرستان، معاون اداره بهزیستی شهرستان، دهیار و اعضای شورای روستای عصمت آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان مهریز؛ حسینی، معاون اداره بهزیستی شهرستان گفت: طرح مانا از طرح های پیشگیری سازمان بهزیستی است که از طریق مشارکت اجتماعی نوجوانان در جهت شناسایی، کاهش و برطرف نمودن آسیب ها و مشکلات آن ها توسط خودشان اقدام می گردد. این اقدام از طریق حضور تسهیلگر آموزش دیده در گروه محلی صورت می پذیرد .

کارشناس پیشگیری اداره بهزیستی شهرستان در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح مانا مشارکت جویی نوجوانان کلید پیشگیری در نظر گرفته شده است و با اجرای بهینه و مناسب این طرح در اجتماع می توانیم شاهد توسعه ظرفیت مشارکت اجتماعی نوجوانان شویم و از این ظرفیت در کلیه سطوح استفاده نمائیم .

گفتنی است؛ مؤسسه سایه مهر امید شهرستان مهریز به مدت 2 ماه این طرح را بین گروه نوجوانان روستای عصمت آباد اجرا نموده است و از نتایج این طرح می توان به افزایش اعتماد به نفس، مهارت های ابراز گری و مطالبه گری، تفکر انتقادی، روابط اجتماعی و ... اشاره نمود .

کد خبر 42780

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد