درخشش بهزیستی استان اصفهان برای هفتمین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی

عصر دیروز از دستگاه‌های اجرایی برتر استان اصفهان در جشنواره شهید رجایی در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی تقدیر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان اصفهان با تجلیل از دستگاه‌های‌ برتر استان، در آیینی با حضور استاندار و شماری از مسئولان استانی برگزار شد.
جشنواره شهید رجایی، به ‌منظور شناسایی و تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و نهادینه کردن فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در ۸ گروه برگزار شد. در هر گروه از یک دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی، از یک دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و از یک دستگاه برتر در شاخص‌های اختصاصی تقدیر شد.  
در میان گروه‌های این دوره، اداره کل بهزیستی استان اصفهان برای هفتمین سال متوالی موفق به کسب مقام برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی در گروه سلامت و رفاه اجتماعی شد.
خاطر نشان می‌شود به دلیل شرایط کرونایی، بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی استان به صورت محدود و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد و به همین خاطر از افسانه میرزاییان کارشناس مسئول حوزه اداره کل بهزیستی استان و زهرا سادات داودی رییس اداره بهزیستی شهرستان سمیرم به عنوان کارمندان نمونه اداره کل بهزیستی استان به صورت غیر حضوری تجلیل شد.

درخشش بهزیستی استان اصفهان برای هفتمین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی
 

درخشش بهزیستی استان اصفهان برای هفتمین سال متوالی در جشنواره شهید رجایی

کد خبر 42767

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد