اولویت ودغدغه  اصلی مسئولان بهزیستی حل مشکلات مددجویان است

نشست مشورتی نمایندگان مراکز مثبت زندگی استان کرمانشاه با مدیرکل و معاونین این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی در این نشست گفت: اولویت ودغدغه  اصلی مسئولان بهزیستی حل مشکلات مددجویان است.

وی از مددکاران و مسئولان مراکز مثبت زندگی خواست هر کجا که مراجعه می کنند و با هر نهادی که ارتباط می گیرند به فکر جلب و جذب مشارکتهای مردمی برای رفع مشکلات مددجویان باشند.

در این جلسه نمایندگان مراکز مثبت زندگی برخی از چالشهای موجود مراکز از جمله  تاسیس مراکز جدید،دوره های اموزشی، کمک های موردی، تسهیلات بانکی و ...را مطرح کردند که این موارد با حضور معاونین مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

شهاب حسینی معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه در نشست مشورتی نمایندگان مراکز مثبت زندگی گفت: با توجه به مطالبه مددجویان بابت مابه التفاوت مستمری در چهار ماهه اول، مستمری مددجویان بصورت متمرکز پرداخت میگردد که با تخصیص اعتبار لازم مطالبات این عزیزان هم واریز می گردد.

وی ضمن اشاره به محدویت اعتباری در شش ماهه اول خطاب به مدیران مراکز غیر دولتی گفت: همه ما یک نیت مشترک داریم و ان هم رفع مشکلات مددجویان در این شرایط سخت افتصادی  است پس در این زمینه نیاز به تعامل وهمفکری و همکاری دوجانبه داریم.

وی با اشاره به نقش ارزنده مددکاران در شناسایی نیاز مددجویان اظهار داشت: هرگونه کمک مالی و غیرمالی  باید با نظر و تشخیص مددکار باشد تا حقی از کسی ضایع نشود.

حسینی افزود: باید با ارایه اموزشهای لازم وکاربردی, فرهنگ کار را دربین جامعه هدف  تقویت نمایید تا از وابستگی به مستمری فارغ شوند.

وی در پایان ضمن ارائه گزارشی در خصوص لوازم کمک توانبخشی ،کمهای موردی و...  از تعامل و همکاری همه مراکز بخصوص مراکز مثبت زندگی قدردانی کرد وگفت: انتظار داریم مشکلات مددجویان اولویت اول شما باشد.

کد خبر 42742

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد