۵۳ درصد اعتبارات اشتغال مددجویان بهزیستی شهرستان کرمانشاه تخصیص داده شده است

نشست شورای اشتغال شهرستان کرمانشاه به ریاست معاون فرماندار و با حضور دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بعنوان مهمان ویژه این جلسه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه ضمن تشکر از پیگیرهای فرماندار و مدیران عامل بانکهای همکار در راستای اشتغالزایی جامعه هدف گفت: گستردگی و تنوع فعالیتهای بهزیستی و جامعه هدف آن  وحساسیت های خاص ان در بحث مسکن و اشتغال ما را بیشتر از هر موضوع دیگر مکلف به پیگیری و اقدامات جهادی می کند.
وی افزود: برای تحقق اشتغال پایدار، پیگیرهای مستمر و حمایتهای همه جانبه  لازم است  و هدف   اصلی  ای است که مددجویان به خودباوری وجامعه   پذیری  دست یابند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری کرمانشاه اظهار داشت: بانکهای یکی از مهمترین نهادهای اجتماعی هستند که در پیشرفت جامعه نقش بسزایی دارند.

خدیجه جشن پرووکانی خطاب به مدیران عامل بانکها گفت:در روند پرداخت وام اشتغال مددجویان بهزیستی تسهیل بیشتری ایجاد کنید و بروکراسی اداری را به حداقل ممکن برسانید.
مظفری راد مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه: بانک مسکن حمایتهای خوبی در جهت تامین ودیعه مسکن مددجویان بهزیستی داشته است و جای تقدیر دارد اما نیازمند حمایت بیشتر سایر بانکها هستیم  تاکنون ۵۳ درصد اعتبارات اشتغال مددجویان بهزیستی شهرستان کرمانشاه تخصیص داده شده است و بانک ملی بیشترین تخصیص را داشته است.۲۵۸ پرونده به  بانک ارجاع شده که ۱۸۲ مورد ان تعیین شعبه شده است.

در پایان جلسه از مدیران عامل بانکهای که در راستای اشتغالزایی و توانمندسازی مددجویان همکاری داشته اند تقدیر بعمل امد.

کد خبر 42741

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد