ملارد| همه ظرفیت ها در خدمت تأمین مسکن افراد دارای معلولیت

رئیس بهزیستی شهرستان ملارد بر استفاده از تمامی ظرفیت ها جهت ارائه خدمات مسکن به معلولین در شهرستان ملارد تاکید کرد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از پایگاه خبری دقت نیوز، به منظور رفاه حال خانواده های دارای دو عضو معلول و بهبود شرایط معیشیتی این افراد از ابتدای سال تاکنون بیش از سه میلیارد ریال کمک هزینه بلاعوض به ۷ خانواده اهدا گردیده است.  

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن اعلام  مطلب بالا گفت: از ابتدای سال تاکنون با توجه به اعتبارات موجود به ۲ خانوار دارای دو عضو معلول با استفاده از بودجه سازمان به مبلغ دو میلیارد و هشتصد میلیون ریال و به ۵ خانوار دیگر دارای دو عضو معلول بیش از سیصد و پنجاه میلیون کمک بلاعوض ارائه شده است.
 
داود خادم در ادامه افزود: اکنون مسکن یکی ازدغدغه های اکثر مردم به ویژه خانواده های تحت پوشش سازمان میباشد که بهزیستی نیز با به کارگیری امکانات بالقوه و بهره گیری از مساعدت سایر نهادهای متولی امر مسکن، در تامین این مهم گام نهاده است.  

مسئول مشارکتهای مردمی نیز ضمن تاکید بر اهمیت همراهی خیرین در امر تهیه مسکن مددجویان گفت: سازمان بهزیستی متولی امور محرومان و معلولان کشور است و از مهمترین اهداف بهزیستی تامین مسکن برای این عزیزان میباشد، لذا باتوجه به اقشار نیازمند و حائز شرایط درحوزه توانبخشی و اجتماعی در تلاش هستیم تا با استفاده از اعتبارات سازمان و حمایت خیرین امکانات لازم در جهت مسکن این افراد را فراهم آوریم.

کد خبر 42735

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد