ملارد| ١٢میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال زایی معلولان 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد گفت: در راستای بازتوانی و اشتغال افراد دارای معلولیت این شهرستان، ۱۲ میلیارد تومان بودجه برای دریافت تسهیلات در نظر گرفته شده است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از خبرگزاری ایرنا، داود خادم  ضمن تاکید بر اهمیت استقلال افراد دارای معلولیت افزود: در سال ۱۴۰۰ بودجه‌ای برابر با ۱۲ میلیارد تومان ویژه افرادی که دارای مدرک فنی و حرفه‌ای هستند؛ خود شخص و یا اعضای خانواده در بهزیستی دارای پرونده باشند و همچنین کارفرمایانی که اقدام به استخدام افراد دارای معلولیت کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.  

وی ادامه داد: در سال ٩٩ نیز پرونده ١٢٢ نفر از مددجویان توسط مددکار مربوط و کارشناس اشتغال مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت و در تلاش هستیم تا امسال نیز افراد را بر طبق مدارک موجود و اولویت در نوبت دریافت وام قرار دهیم.  

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و اشتغال اداره بهزیستی ملارد نیز با بیان اهمیت فرآهم آوردن شرایط بازتوانی افراد تحت پوشش گفت: همکاری بانک‌ها با مددجویان سازمان بهزیستی و تلاش در جهت تسریع روند دریافت وام کمک شایانی به حل مشکلات این افراد و استقلال سریعتر و در نتیجه بازتوانی آنها می‌کند که این مساله موجب خروج مددجویان از چرخ حمایت توسط سازمان و ارائه خدمات به افراد در نوبت می‌شود.

مهری سادات شاهچراغی با اعلام اینکه کارفرمایانی دارای نیروی معلول نیز در اولویت دریافت وام‌ اشتغال هستند، گفت: متقاضیان دارای شرایط مورد نیاز می توانند جهت اطلاعات بیشتر با مددکاران خود و کارشناس مسکن حوزه اشتغال در ارتباط باشند.

کد خبر 42734

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد