شناسایی ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب برگزار شد

در حاشیه بازدید مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) از شیرخوارگاه نرجس؛ نشست مشترک دو دستگاه حمایتی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) با هدف شناسایی ظرفیت‌های دو مجموعه برای ارائه خدمات با کیفیت بهتر، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر، هدف از این نشست را وجود وظایف مشترک بین دو دستگاه اجرایی، عنوان کرد.
وی گفت: با شناسایی نقاط مشترک، خدمات منسجم به جامعه هدف ارائه می‌شود.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، گفت: اگر بین دو سازمان و نهاد حمایتی که متولی کمک به افراد نیازمند هستند، این تعامل برقرار شود، دستیابی به اهداف و ارائه خدمات، سرعت بهتری  می‌گیرد.
کریم زارع افزود: در حال حاضر به سبب وجود مسائل مشترک، تعامل خوبی بین دو مجموعه برقرار است اما با توجه به ظرفیت‌هایی که هم در کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و هم در سازمان بهزیستی وجود دارد، لازم است این تعامل بیش از پیش گسترش پیدا کند تا بتوانیم با هم‌افزایی، خدمات بهتری به جامعه هدف ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه مجموعه بهزیستی، یک مجموعه با سابقه تخصصی و کمیته امداد نیز به عنوان بزرگترین نهاد حمایتی کشور است، گفت: این دو مجموعه نیازمند ارتباط بیشتری با یکدیگر هستند چرا که در حال حاضر ظرفیت‌هایی وجود دارد که می‌توان آنها را به اشتراک گذاشت.
زارع افزود: این امر سبب ایجاد کمیته‌های بین‌بخشی شده و هر دو مجموعه را در راستای خدمات بهتر یاری می‌کند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: ظرفیت دو مجموعه در خصوص ارائه خدماتی چون؛ ایجاد اشتغال، تامین مسکن، حمایت از زنان سرپرست خانوار دارای نقاط مشترکی است.
وی افزود: به اقتضای وجود مشکلات اقتصادی، جامعه هدف کمیته نیز گسترده و البته هدفمند است که می‌تواند با قرار گرفتن در کنار بهزیستی، خلاءهای موجود هر دو دستگاه بوسیله یکدیگر، پوشش داده شده و برطرف شود.
زارع اعلام آمادگی کرد تا در قالب کمیته تخصصی و انعقاد تفاهم‌نامه‌، ظرفیت بین دو دستگاه را افزایش داده و با انتقال آن به شهرستان‌ها، نگاه گسترده‌تری به این تعامل داشت.
مدیر کل کمیته امدا امام خمینی(ره)، تصریح کرد: در صورت امکان با برگزاری ویدئو کنفرانس، می‌توان شهرستان‌ها را در این امر فعال کرد.
وی ادامه داد: در ادامه روند همکاری با شناسایی مشکلات و مسائل، خدماتی با کیفیت مطلوب را به جامعه هدف ارائه خواهیم داد.

شناسایی ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب برگزار شد
 

شناسایی ظرفیت‌ها برای ارائه خدمات مطلوب برگزار شد

کد خبر 42726

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد