حال دختر معلول مینابی مساعد است / وی هم اکنون از خدمات شبانه روزی مرکز نگهداری معلولین حبیب ابن مظاهر بهره مند است

بدنبال انتشار کلیپی از وضعیت اسف بار زندگی دختری معلول در شهرستان میناب در فضای مجازی ، اداره بهزیستی شهرستان میناب بلافاصله موضوع را پیگیری کرد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی هرمزگان ؛ بدنبال انتشار کلیپی از وضعیت زندگی دختری معلول در روستای کلوت زهوکی شهرستان میناب در فضای مجازی ، اداره کل بهزیستی استان هرمزگان ضمن پیگیری اقدامات صورت گرفته ،به منظور تنویر افکار عمومی گزارشی در این خصوص صادر کرد .
در این گزارش آمده است :
ضمن قدردانی از کلیه دغدغه مندان حوزه اجتماعی شهرستان میناب و استان هرمزگان به اطلاع می رساند ؛ بدنبال انتشار کلیپی از وضعیت زندگی دختر خانم معلول در روستای کلوت زهوکی شهرستان میناب از سوی پایگاه خبری سیمای مکران ، بلافاصله رییس اداره بهزیستی شهرستان میناب با همراهی فرمانده حوزه شهید عمرانی و همچنین بسیجیان گروه جهادی شهید حججی با حضور در محل موضوع را بصورت جدی پیگیری نمودند.
این دختر خانم معلول به دلیل معلولیت جسمی و عدم توانایی خانواده در نگهداری از وی، در اتاقک بیرون از خانه در وضعیت اسف باری زندگی می کرد .
به منظور ساماندهی و خدمت رسانی به این توانخواه ،  با همکاری خواهران بسیجی به همراه بهورزان خانه بهداشت پس از استحمام و نظافت ، مراحل قانونی انجام و با دستور قضایی این دختر خانم در تاریخ سوم شهریور ماه سال 1400 به مرکز نگهداری معلولین حبیب ابن مظاهر بندرعباس منتقل و پس از انجام تست کووید19و ویزیت توسط پزشک در این مرکز پذیرش گردید.
در حال حاضر حال عمومی وی مساعد بوده و همچون سایر توانخواهان از خدمات شبانه روزی مرکز نگهداری معلولین حبیب ابن مظاهر بهره مند می باشد.

کد خبر 42725

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد