جلسه پایانی و حمایت‌یابی طرح «مانا» در بهزیستی شهرستان گیلانغرب برگزار شد.

طرح مانا یا مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران با برگزاری جلسه حمایت‌یابی با حضور نمایندگان ادارات شهرستان گیلانغرب و تعدادی از نوجوانان به نمایندگی از شرکت‌کنندگان در طرح برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه: طرح مانا یا مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران با برگزاری جلسه حمایت‌یابی با حضور نمایندگان ادارات شهرستان گیلانغرب و تعدادی از نوجوانان به نمایندگی از شرکت‌کنندگان در طرح برگزار شد.

در این جلسه، ابتدا تسهیلگران برنامه در خصوص نحوه اجرای ۲۴جلسه مشارکتی نوجوانان سنین ۱۵تا ۱۸سال و چگونگی مشارکت و آموزش مطالبه‌گری اجتماعی به نوجوانان شرکت کننده و بررسی مهمترین چالش‌های پیش‌روی آنها در شهرستان توضیحاتی را ارائه دادند.


در ادامه بهزاد شیرزادی رییس بهزیستی شهرستان گیلانغرب ضمن تشریح اهداف سازمان بهزیستی از طرح مشارکت اجتماعی نوجوانان ایران، آموزش نوجوانان در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و مطالبه‌گری و تلاش در راستای مشارکت در بهبود مسائل اجتماعی به نوجوانان را از اهم اهداف این طرح دانست و از ادارات متولی و مرتبط با مسائل آسیب‌های اجتماعی درخواست همکاری و ارائه راهکارهای متناسب با شهرستان جهت اثربخش نمودن برنامه‌های اجتماعی عنوان کرد.

در پایان نماینده فرماندار و سایر ادارات مدعو ضمن ارائه نظراتی در راستای دغدغه‌های مستقیم و دسته‌بندی شده نوجوانان در خصوص مسائل اجتماعی، پیشنهاد برگزاری کارگروه اجتماعی شهرستان را با حضور تعدادی از نوجوانان شهرستان، ارائه نمودند.

کد خبر 42678

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد