بهزیستی ارسنجان | بازدید برون سازمانی بازرسان قوه قضائیه از مراکز شبه خانواده

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان فارس بهمراه رئیس دادگستری و یعقوبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان، از مراکز نگهداری فرزندان شبه خانواده این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان ؛ دکتر زارع رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری استان فارس ، به همراه زارع رئیس دادگستری و یعقوبی رئیس اداره بهزیستی شهرستان از مراکز نگهداری کودکان و نوجوانان بازدید و با کودکان مقیم این مراکز دیدار و گفتگو کرد.

وی ضمن ارزیابی و بررسی دقیق شرایط نگهداری در نشست صمیمانه با کودکان ونوجوانان به گفت وشنود در خصوص مسائل فردی و علائق و فعالیتهای اجتماعی، هنری، ورزشی، فرهنگی آنان پرداخت.

 رئیس اداره بهزیستی شهرستان ارسنجان نیز در همین خصوص اظهار داشت : در راستای ایفاء رسالت نظام جمهوری اسلامی، حفظ حقوق کودکان ، مراقبت و نگهداری از کودکان بی سرپرست و فرزندانی که والدینشان صلاحیت نگهداری از آنها را ندارند ،تربیت صحیح و ایجاد زمینه رشد و شکوفایی در فرزندان ،فراهم نمودن شرایط لازم جهت آمادگی فرزندان در زمینه بازگشت به زندگی خانوادگی و جامعه، اشتغال به تحصیل و ارتقاء سطح علمی و مدارک تحصیلی فرزندان، فراهم نمودن زمینه ازدواج و تشکیل زندگی مستقل، بستر سازی مناسب در زمینه اشتغال و بازتوانی فرزندان، از جمله خدماتی است که فرزندان تحت نظارت بهزیستی دریافت می نمایند.

کد خبر 42624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد