۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲

مشارکت ۱۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریالی مردم نوع دوست فارس از ابتدای ماه محرم

افزایش قابل توجه مشارکت های مردمی نسبت به مدت مشابه سال گذشته با اعتماد خیرین به بهزیستی فارس
مشارکت ۱۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریالی مردم نوع دوست فارس از ابتدای ماه محرم

دکتر سید محمد صادق کشفی نژاد، مدیرکل بهزیستی فارس از مشارکت ۱۶ میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریالی مردم نوع دوست فارس جهت مددجویان بهزیستی از ابتدای ماه محرم تاکنون خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل بهزیستی فارس:
کشفی نژاد با اشاره به اینکه خیرین می توانند در تمام طول سال کمک های انسان دوستانه خود را به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر تحت پوشش بهزیستی هدیه کنند، گفت :یکی از مهمترین آموزه های دین مبین اسلام دستگیری از نیازمندان است و مردم استان فارس همواره با مشارکت پرشور خود به سیره انبیا و اولیای الهی عمل نموده اند.
او در ادامه افزود : مبالغ جمع آوری شده در قالب کمک  نقدی و غیر نقدی از قبیل کارت هدیه و بسته های معیشتی، وسایل کمک توانبخشی و غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.
مدیر کل بهزیستی فارس اظهار داشت :تمامی ادارات بهزیستی در شهرستان های تابعه، کلیه مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی فارس آماده دریافت کمک ها و نذورات مردم شریف فارس در ایام محرم و صفر هستند و نذورات با نیت های خاص در زمینه مورد نظر خیرین هزینه خواهد شد .
کشفی نژاد همچنین یادآور شد کمک های مردمی به نیازمندان بهزیستی فارس نسبت  به مدت مشابه سال قبل افزایش قابل توجهی داشته و این امر نشانگر اعتماد مردم به بهزیستی است.
  مدیر کل بهزیستی فارس خاطرنشان کرد :افراد خیر می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی
۶۳۶۷۹۵۷۰۷۶۰۱۸۹۵۶
به نام هدایای خاص مشارکت های مردمی بهزیستی واریز نمایند .

کد خبر 42612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد