در ساخت برخی اماکن، مناسب‌سازی در حاشیه قرار دارد

رییس اداره بهزیستی شهرستان سمیرم گفت: جای نگرانی است که هنوز در برخی از ساخت جدید ادارات و اماکن اهتمام به امر مناسب‌سازی در حاشیه قرار گرفته است و این امر منوط به فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن آن می‌باشد.  

 به گزارش روابط عمومی اداره بهزیستی شهرستان سمیرم، جلسه مناسب سازی و ارزیابی ادارات و بانک‌ها و معابر عمومی شهرستان با حضور معاون سیاسی فرماندار، روسای دستگاه‌های اجرایی، بخشداری و دهیاری‌های شهرستان سمیرم، در محل اداره بهزیستی برگزار شد.

داودی رییس اداره بهزیستی، وضعیت کوهستانی منطقه را یکی از موانع اجرایی اصول مناسب‌سازی دانست و افزود: جای نگرانی است که هنوز در برخی از ساخت جدید ادارات اهتمام به امر مناسب‌سازی در حاشیه قرار گرفته است و این امر منوط به فرهنگ‌سازی و نهادینه شدن آن می‌باشد.  

در ادامه معاون سیاسی فرماندار نیز اظهار کرد: در آموزه‌های دینی  با تاکید به امر دستگیری از ناتوانان اشاره شده است و امروزه دسترسی همگان و احترام به حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت و سالمندان نمونه بارز اعتقاد دینی هر فرد است.

وی از حرکت پیوسته و مستمر بهزیستی در اجرای بندهای مناسب‌سازی و نگاه کارشناسی به این امر، ضمن تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی، در این جلسه یکی از معابر پر رفت و آمد مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت و راهکار های حذف موانع جهت دستیابی کلیه شهروندان بخصوص افراد دارای معلولیت بررسی شد.  

در ساخت برخی اماکن، مناسب‌سازی در حاشیه قرار دارد

کد خبر 42608

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد