ملارد| توزیع کفش طبی میان توانخواهان نیازمند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد از توزیع کفش طبی در این شهرستان خبر داد.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با بیان مطلب بالا، افزود: همزمان با ماه محرم ۴۰۰ جفت کفش طبی ویژه بانوان به ارزش مادی بیش از ششصد میلیون ریال توسط خیرین جهت مددجویان حوزه توانبخشی و اجتماعی این شهرستان توزیع شد.  

خادم در ادامه بیان داشت: با توجه به مشکلات معیشتی بوجود آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا در تلاش هستیم علاوه بر کمک های مالی که براساس بودجه سازمان و همیاری خیرین به مددجویان ارائه میشود سایر اقلام مانند سبد غذایی، پوشاک و ... را نیز جهت رفاه حال توانخواهان دارای پرونده تامین کنیم.

وی افزود: در همین راستا تعداد ۴۰۰ جفت کفش طبی توسط خیرین و با همکاری و پیگیری حوزه مشارکتهای مردمی اداره تهیه و در اختیار مراکز جهت توزیع قرار داده ایم.  

مسئول مشارکتهای مردمی نیز ضمن تاکید بر اولویت بندی کلیه کمک ها گفت: تمامی کمک های دریافتی از خیرین اعم از نقدی و غیرنقدی با بررسی دقیق مددکاران ستاد و مراکز براساس شرایط و مشکلات مددجویان، تعداد معلول در خانوار، وضعیت مسکن و ... طی بازدید های صورت گرفته انجام میشود و با توجه به تعداد بالای مددجویان تمامی تلاش خود را در جهت ارائه خدمات به افراد دارای پرونده می نمائیم.

کد خبر 42597

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد