در طول شبانه روز چهار نوبت مراقبتهای بالینی و معاینات اولیه جهت  سالمندان  مراکز نگهداری بهزیستی انجام می گردد

نشست هم اندیشی معاون و کارشناسان  معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با موضوع بررسی ارائه خدمات مراکز نگهداری غیردولتی و رصد مراقبتهای بهداشتی و درمانی با حضور مدیرکل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه : نشست هم اندیشی معاون و کارشناسان  معاونت توانبخشی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه با موضوع بررسی ارائه خدمات مراکز نگهداری غیردولتی و رصد مراقبتهای بهداشتی و درمانی با حضور مدیرکل بهزیستی ،معاون پشتیبانی ،رئیس اداره بازرسی ،حراست و مدیر بهزیستی شهرستان کرمانشاه برگزار شد.

دکتر فرحناز محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت:خدمت گیرندگان مراکز که مشکوک و یا با تست مثبت کرونا باشند بلافاصله به صورت جداگانه و در قرنطینه نگهداری می شوند.

وی افزود:چهار نوبت در طول شبانه روز مراقبتهای بالینی و معاینات اولیه انجام می شود و با طولانی کردن شیفت کاری پرسنل،چرخش کاری و  جابجایی نیروها کمتر شده است.

محمدی اظهار داشت: به صورت شبانه روزی از طرف کارشناسان ناظر و مدیران مسئول رعایت شیوه نامه های بهداشتی بررسی می شود.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه در پایان گفت: مراکز ظرفیت پذیرش مددجویان جدید را ندارند جز موارد اورژانسی و خانواده ها در این شرایط در نگهداری افراد ناتوان همراه و درکنار بهزیستی باشند بهزیستی نسبت به خدمات مددکاری و حمایتی اقدامات تخصصی را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 42594

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد