ملارد| ترخیص فرزندان از مراکز با دقت بسیار انجام می شود

در راستای تلاش در جهت مستقل شدن فرزندان مراکز شبانه روزی، طی سال ۹۹ تا کنون ۸ نفر از مرکز نگهداری از فرزندان بی سرپرست علی ابن ابی طالب (ع) ترخیص شده اند.  

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد ضمن اعلام اینکه طی یکسال و نیم اخیر ۸ فرزند از مرکز علی ابن ابی طالب (ع) این شهرستان ترخیص شده اند گفت: طی بررسی های صورت گرفته توسط مددکاران و مسئولین مرکز و کمیته شهرستان و استان ترخیص فرزندان صورت میگیرد و این روند کاملا بصورت دقیق و با پیگیری مدام انجام میشود.  

داود خادم افزود: مرکز علی ابن ابی طالب (ع) از سال ۸۴ تاکنون در این شهرستان راه اندازی شده و در حال حاضر با نگهداری ۲۰ فرزند پسر ۱۲ – ۱۸ سال و تعداد بیش از ۲۵ نیرو مراقب و متخصص توسط بخش غیردولتی و با نظارت این اداره مشغول ارائه خدمات میباشد.

مسئول اجتماعی این اداره نیز ضمن تاکید بر اهمیت استقلال فرزندان پس از هجده سالگی گفت: در صورت اشتغال بکار فرزندان بالای ۱۸ سال و دارا بودن مدرک فنی و حرفه ای  طی بررسی دقیق مددکار مراکز مدارک کامل شخص جهت طرح در کمیته شهرستانی و در نهایت کمیته استانی ارسال میشود که در این کمیته ها نهایت دقت صورت گرفته و در خصوص ترخیص و یا عدم ترخیص فرزند رای نهایی صادر میشود.  

مریم طاهرخانی با بیان اینکه در طول این مدت هم ۸ فرزند از مرکز ترخیص شده اند که تعدادی از آنها به خانواده بازگشته اند گفت: ۵ سال پس از ترخیص این فرزندان نیز حمایت های مالی و غیرمالی سازمان ادامه دارد و نظارت و پیگیری کارشناسی از سوی مرکز و ستاد قطع نمیشود و در صورت وجود هرگونه مشکل فرزندان میتوانند مسائل خود را با کارشناسان سازمان مطرح نمایند.

کد خبر 42583

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد