ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه هدف با گسترش همکاری های برون سازمانی محقق می شود

مجید دارایی مدیر عامل مخابرات استان با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مجید دارایی مدیر عامل مخابرات استان با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان دیدار کرد.

در این دیدار حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان نیز حضور داشت.

ایزدپور در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به جناب آقای داریی سطح همکاری فی مابین دو دستگاه را قابل قبول بیان  و اظهار داشت : بهزیستی استان بمنظور ارتقاء سطح خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود آمادگی ارتقاء سطح همکاری ها را با کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان ها ی دولتی و غیر دولتی را دارد و ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه هدف با گسترش همکاری های برون سازمانی محقق می شود .

مدیرکل بهزیستی استان سمنان به ارائه عملکرد یکساله اداره کل پرداخته و افزودند : مجموع افراد تحت حمایت بهزیستی در سطح استان بیش از ۲۷ هزار نفر می باشد که از این میان اعضای خانوار مددجویان تحت پوشش ده هزار و ۹۳۷ و آمار مددجوی اصلی تحت پوشش به ترتیب در دو بخش اجتماعی و توانبخشی شامل سه هزار و  ۱۶۹ و سیزده هزار و ۴۶  نفر و  تعداد خدمت گیرندگان مستمری بگیر نه هزار و ۷۹۶ نفر می باشند.

ایزدپور اقدامات شاخص اخیر  اداره کل بهزیستی استان سمنان را  راه اندازی ۲۱ مرکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) و افتتاح آن توسط رئیس جمهور، راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان دراستان /شهرستان گرمسار، راه اندازی سامانه نظارت مردمی بر عملکرد سازمان بهزیستی به شماره تلفن ۱۴۸۲ (سامانه دیده بان)، دانست و در ادامه از فرآیند الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز خیریه ها، مراکز  و موسسات غیر دولتی همکارخبر داد.

مدیر کل در ادامه نظارت مستمر و آنلاین بر مراکز سازمان بهزیستی، اجرای قرنطینه به موقع و اقدامات حمایتی و آموزشی جهت مقابله با گسترش بیماری کرونا در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان، فرزندان بهزیستی، افراد مبتلا به اعتیاد و آسیب دیدگان اجتماعی از دیگر خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان در ایام کرونا بیان داشتند.

مجید دارایی مدیر عامل مخابرات استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از برنامه ریزی دیدار با مدیرکل بهزیستی استان افزودند : مخابرات استان با کلیه ظرفیت های موجود خود آمادگی لازم را بمنظور ارتقای سطح همکاری ها و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی را دارد.

دارایی در ادامه با بیان برخی از اقدامات شاخص مخابرات استان و معرفی ظرفیت های موجود در مخابرات استان تصریح کردند : مخابرات استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات جامع و کامل به آحاد افراد جامعه در استان بکار بسته است و برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود بدنبال گسترش همکاری ها فی مابین دستگاه های اجرایی است.

در ادامه این جلسه مباحثی پیرامون همکاری های گذشته و گسترش همکاری ها فی مابین مدیران کل مطرح و تصمیماتی اتخاذ گردید.

کد خبر 42568

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد