به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان مجید دارایی مدیر عامل مخابرات استان با علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان دیدار کرد.
در این دیدار حسین نوحی معاون پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان نیز حضور داشت.
ایزدپور در ابتدا ضمن خوش آمدگویی به جناب آقای داریی سطح همکاری فی مابین دو دستگاه را قابل قبول بیان و اظهار داشت : بهزیستی استان بمنظور ارتقاء سطح خدمات به آحاد جامعه و جامعه هدف خود آمادگی ارتقاء سطح همکاری ها را با کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان ها ی دولتی و غیر دولتی را دارد و ارتقاء سطح رضایتمندی جامعه هدف با گسترش همکاری های برون سازمانی محقق می شود .
مدیرکل بهزیستی استان سمنان به ارائه عملکرد یکساله اداره کل پرداخته و افزودند : مجموع افراد تحت حمایت بهزیستی در سطح استان بیش از ۲۷ هزار نفر می باشد که از این میان اعضای خانوار مددجویان تحت پوشش ده هزار و ۹۳۷ و آمار مددجوی اصلی تحت پوشش به ترتیب در دو بخش اجتماعی و توانبخشی شامل سه هزار و ۱۶۹ و سیزده هزار و ۴۶ نفر و تعداد خدمت گیرندگان مستمری بگیر نه هزار و ۷۹۶ نفر می باشند.
ایزدپور اقدامات شاخص اخیر اداره کل بهزیستی استان سمنان را راه اندازی ۲۱ مرکز خدمات بهزیستی (مثبت زندگی) و افتتاح آن توسط رئیس جمهور، راه اندازی مرکز جامع درمان و بازتوانی معتادان دراستان /شهرستان گرمسار، راه اندازی سامانه نظارت مردمی بر عملکرد سازمان بهزیستی به شماره تلفن ۱۴۸۲ (سامانه دیده بان)، دانست و در ادامه از فرآیند الکترونیکی شدن فرآیند صدور مجوز خیریه ها، مراکز و موسسات غیر دولتی همکارخبر داد.
مدیر کل در ادامه نظارت مستمر و آنلاین بر مراکز سازمان بهزیستی، اجرای قرنطینه به موقع و اقدامات حمایتی و آموزشی جهت مقابله با گسترش بیماری کرونا در مراکز نگهداری سالمندان، معلولان، فرزندان بهزیستی، افراد مبتلا به اعتیاد و آسیب دیدگان اجتماعی از دیگر خدمات اداره کل بهزیستی استان سمنان در ایام کرونا بیان داشتند.
مجید دارایی مدیر عامل مخابرات استان در این دیدار ضمن ابراز خرسندی و تقدیر از برنامه ریزی دیدار با مدیرکل بهزیستی استان افزودند : مخابرات استان با کلیه ظرفیت های موجود خود آمادگی لازم را بمنظور ارتقای سطح همکاری ها و ارائه خدمات به جامعه هدف بهزیستی را دارد.
دارایی در ادامه با بیان برخی از اقدامات شاخص مخابرات استان و معرفی ظرفیت های موجود در مخابرات استان تصریح کردند : مخابرات استان تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات جامع و کامل به آحاد افراد جامعه در استان بکار بسته است و برای افزایش رضایتمندی مشتریان خود بدنبال گسترش همکاری ها فی مابین دستگاه های اجرایی است.
در ادامه این جلسه مباحثی پیرامون همکاری های گذشته و گسترش همکاری ها فی مابین مدیران کل مطرح و تصمیماتی اتخاذ گردید.
نظر شما