سفر شهرستانی مدیر کل بهزیستی استان

جلسه شورای اداری در سالن جلسات بهزیستی تویسرکان با حضور مدیرکل، معاونین و رئیس بهزیستی تویسرکان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان همدان مدیر کل بهزیستی استان در جلسه شورای اداری  با تاکید ویژه در جهت رعایت حقوق جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت: چنانچه شخصی طبق دستورالعمل های سازمان شرایط قرار گرفتن تحت پوشش حمایت‌های سازمان را داشته باشد اما به دلیل کوتاهی و اهمال یکی از همکاران حتی یکماه حق دریافت مستمری او ضایع شود، این مسئله حق الناسی برای همه کسانی است که اهمال کرده اند.

وی در خصوص مسکن و اشتغال گفت: مسکن و اشتغال کدخدا و پیگیری می‌خواهد و ما نباید معطل بخشنامه‌ و بودجه های اداری بمانیم،ساخت مسکن و ایجاد اشتغال فعالیت جهادی را می طلبد که باید از ظرفیت های موجود استفاده کرد تا بتوانیم خدمات قابل توجهی را به جامعه هدف ارائه دهیم.

در ادامه جلسه مشکلات بهزیستی شهرستان ، از جمله نداشتن مرکز نگهداری، عدم وجود مرکز مشاوره، عدم حضور پزشک ژنتیک در دفتر ژنتیک شهرستان و مشکلات بیماران پروانه‌ ای مورد بررسی قرار گرفت.

سفر شهرستانی مدیر کل بهزیستی استان

پس از پایان جلسه مدیرکل به همراه معاونین و رئیس بهزیستی شهرستان از روند کار مراکز مثبت زندگی و با مددجویان و مراجعین مراکز دیدار چهره به چهره داشته و پای درد دلهای آنها نشستند.

دیدار با فرماندار شهرستان

 در ادامه سفر مدیر کل به شهرستان طبق برنامه‌ریزی قبلی مهدی دیناری و سعید موسیوند در فرمانداری حاضر شده و با فرماندار و معاونین ایشان دیدار و گفتگو کردند.

 مدیر کل بهزیستی استان در این دیدار ضمن تشکر از فرماندار در جهت همکاری با بهزیستی گفت: امیدواریم فرماندار شهرستان نگاه ویژه ای به بهزیستی شهرستان  وجامعه هدف داشته باشد.

 وی گفت: با توجه به اینکه جامعه هدف بهزیستی اغلب جزء پایین ترین دهک جمعیتی هستند، طبق رهنمودهای رهبری، اجرای اهداف و برنامه های سازمان بهزیستی حمایت و همکاری همه سازمانها را می طلبد.

سفر شهرستانی مدیر کل بهزیستی استان

سید رسول حسینی؛ فرماندار شهرستان در این  دیدار از عملکرد بهزیستی شهرستان خصوصا در خصوص اشتغال جامعه هدف تقدیر نموده و عنوان کرد :آقای سعید موسیوند به عنوان مدیر برتر شهرستان شناخته شده و زحمات ایشان قابل تقدیر می باشد

وی در ادامه افزود : درخواست  پیگیری و تسریع در روند تأسیس مرکز سالمندان با توجه به پیر بودن جمعیت شهرستان را داشتند که مدیر کل بهزیستی استان قول همکاری و مساعدت  در خصوص ارائه مجوز جهت تاسیس را دادند.

سفر شهرستانی مدیر کل بهزیستی استان

جلب همکاری کارآفرینان در راستای ایجاد اشتغال برای جامعه هدف بهزیستی

در ادامه برنامه های حضور دکتر مهدی دیناری در شهرستان تویسرکان، ایشان به همراه سعید موسیوند؛ رئیس بهزیستی شهرستان در دفتر دکتر مفتح؛ نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی  ملاقات نمودند.

این دیدار که با توجه به شیوع بیماری کرونا در فضای باز انجام شد، دکتر دیناری ضمن ارائه برنامه های اجرا شده و در دست پیگیری و اقدام از همکاری دکتر مفتح قدردانی نموده و از نماینده شهرستان درخواست تأمین منابع جهت کمک به جامعه هدف بهزیستی داشتند که نظر کارآفرینان شهرستان را جهت ایجاد اشتغال برای جامعه هدف و استفاده بهینه از تسهیلات اشتغال بهزیستی جلب شود.

دکتر مفتح نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی  در این دیدار گفت:با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کاربهزیستی خدمت به محرومین و نیازمندان جامعه است که امیدواریم با تلاش و همکاری در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف از هیچ تلاشی فرو گذاری نکنیم.

وی افزود: امیدواریم با تلاش و هماهنگی های لازم در جهت ارائه خدمات به جامعه هدف شاهد کاهش  آسیب های اجتماعی در همه حوزه ها باشیم.

کد خبر 42563

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد