فراخوان ماده 28 بهزیستی استان تهران اعلام شد

بهزیستی استان تهران در نظر دارد واحدهای تحت پوشش خود را از طریق انعقاد قرارداد اجاره، واگذار نماید.

بهزیستی استان تهران در نظر دارد واحدهای تحت پوشش خود را از طریق انعقاد قرارداد اجاره، واگذار نماید. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاع و ثبت نام به سامانه تدارکات  الکترونیک دولت )ستاد) به نشانی Setadiran.ir مراجعه نموده و نسبت به بارگذاری درخواست خود با شرایط مندرج و سپس ارائه پاکات به دبیرخانه واحد حراست بهزیستی استان، اقدام نمایند. شماره پشتیبانی سامانه : 1456

شهرستان تهران:
1- واگذاری قسمتی از مرکز وحدت (سوله شماره 2) با کاربری تولیدی با مساحت حدود 500 مترمربع شامل دو سالن، دو اتاق و سرویس بهداشتی و آبدارخانه واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهرانپارس-خیابان جشنواره-میدان اشراق.
2- واگذاری قسمتی از مرکز وحدت (سوله شماره 3) با کاربری تولیدی با مساحت حدود 500 مترمربع شامل 4 اتاق و دو سالن، دو سرویس بهداشتی و آبدارخانه مجزا واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهرانپارس-خیابان جشنواره-میدان اشراق.
3- واگذاری قسمتی از مرکز وحدت (سوله شماره 4) با کاربری تولیدی با مساحت حدود 500 مترمربع شامل دو سالن، دو اتاق و سرویس بهداشتی و آبدارخانه واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهرانپارس-خیابان جشنواره-میدان اشراق.
4- واگذاری قسمتی از مرکز وحدت (سالن غذا خوری و آشپزخانه سوله شماره 5) با کاربری تولیدی با مساحت حدود 800 مترمربع واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهرانپارس-خیابان جشنواره-میدان اشراق.
5- واگذاری قسمتی از مرکز وحدت (سوله شماره 6) با کاربری تولیدی با مساحت حدود 500 مترمربع واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهرانپارس-خیابان جشنواره-میدان اشراق.
6- واگذاری قسمتی از مرکز وحدت (سوله شماره 7) با کاربری تولیدی با دو سالن به مساحت حدود 555 مترمربع واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهرانپارس-خیابان جشنواره-میدان اشراق.
7- واگذاری قسمتی از مرکز وحدت با کاربری تولیدی با مساحت حدود 500 مترمربع شامل 4 اتاق و دو سالن، دو سرویس بهداشتی و آبدارخانه مجزا واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهرانپارس-خیابان جشنواره-میدان اشراق.
8- واگذاری قسمتی از مرکز شهدای انقلاب با کاربری سالن بدنسازی و کشتی با دو سالن مجزا، یک سالن بدنسازی به مساحت حدود 550 مترمربع که حدود 112 مترمربع بالکن است، یک سالن کشتی به مساحت حدود 213 مترمربع و اتاقک نگهبانی به مساحت حدود 20 مترمربع واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهران-خیابان پیروزی-چهارراه کوکاکولا-خیابان نبرد شمالی-ضلع شمالی مرکز شهدای انقلاب.
9- واگذاری قسمتی از مرکز شهدای انقلاب با کاربری سالن فوتسال با سالن مورد نظر با سقف قوسی به مساحت 801 مترمربع و بخش اداری، سرویس بهداشتی و حمام جمعاً به مساحت 82 مترمربع واقع در محدوده شهرتهران به نشانی تهران-خیابان پیروزی-چهارراه کوکاکولا-خیابان نبرد شمالی-ضلع شمالی مرکز شهدای انقلاب.
شهرستان ری:
10- واگذاری مجموعه ورزشی مرکز باهنر با کاربری سالن ورزشی با مساحت حدود 740 مترمربع واقع در محدوده شهرری به نشانی تهران- یاغچی آباد- خیابان بهمنیار- روبروی بیمارستان مفرح- مجموعه ورزشی باهنر.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با دفتر حقوقی  بهزیستی استان تهران به شماره تلفن 88789064 به نشانی تهران- خیابان ولیعصر- بالاتر از میرداماد- نبش خیابان ظفر- بهزیستی استان تهران تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 42562

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد