تیم درمان در تمام مراکز شبانه روزی بهزیستی مستقر هستند

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: منع مطلق پذیرش در کلیه مراکزبا توجه به وضعیت قرمزکرونایی در بیشتر شهرستانهای تابعه انجام می شود و پذیرش با حفظ قرنطینه ورود وبادستور مقام قضایی ممکن است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی تصریح کرد: استقرار تیم درمان و رصد علائم  کلیه مددجویان ساکن در مراکز و ویزیت روزانه پزشکان بصورت را مستمر در حال انجام است.

وی افزود: رصد مستمر مراکز شبانه‌روزی تحت نظارت بهزیستی و اعلام گزارش روزانه جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ادامه دارد.

مدیر کل بهزیستی خاطرنشان کرد: مراکز روزانه تحت نظارت حوزه توانبخشی طبق مفاد دستور العمل نحوه مراجعه و مدیریت اینگونه مراکز  در شرایط وضعیت قرمز فعالیت خواهد نمود.

محمدی یادآور شد: تا حد امکان از پذیرش افراد جدید در کمپ‌ها و مراکز روزانه خودداری کرده‌ایم مگر آنکه به‌طور استثنا دستور قضایی وجود داشته باشد که آن هم با رعایت موازین بهداشتی کامل صورت می‌گیرد. در کلیه مراکز نگهداری اتاق قرنطینه برای افرادی که خانواده‌ای ندارند برای نگهداری پیش‌بینی شده و بسته بهداشتی کامل در اختیار آن افراد قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کلیه مددجویان ساکن در مراکز شبانه روزی انجام پذیرفته است، افزود : تمامی مراکز شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی، ملزم به رعایت بخشنامه هاودستورالعمل های ارسالی کنترل وپیشگیری از بیماری کرونا هستند.

کد خبر 42560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد