انعقاد تفاهم‌نامه همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی استان و بانک مهر ایران

طی پیگیری و هماهنگی های صورت گرفته از سوی واحد رفاه بهزیستی استان با بانک مهر ایران در جلسه ای با حضور مهندس مجید باقری نوری معاون پشتیبانی بهزیستی استان البرز، بابک میکائیلی و هدایت نصرالهی رئیس و معاون بانک مهر ایران، علی نصیری ذیحساب بهزیستی استان، اشرف السادات صافی مسئول امور مالی و ندا رضانسب مسئول رفاه بهزیستی البرز تفاهمنامه همکاری فی مابین اداره کل بهزیستی و این بانک به امضاء رسید.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی البرز، این تفاهمنامه در راستای گسترش خدمات بانکی و همچنین حمایت از تولید داخلی، کالا و خدمات ایرانی در چارچوب طرح ها و خدمات این بانک ضمن بهره مندی کارکنان بهزیستی از مزایا و ارائه خدمات با کمترین کارمزد با این اداره کل منعقد گردید.

از اهم مفاد این تفاهمنامه در خصوص تعهدات بانک می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

۱- بهره مندی کارمندان از طرح کالا کارت به منظور خرید کالا و خدمات مورد نیاز تا سقف ۳۰۰ میلیون ریال با بازپرداخت ۶، ۹ و ۱۲ ماهه.

۲- اعطای تسهیلات قرض الحسنه به کارمندان متقاضی دریافت این تسهیلات طبق لیست ارائه شده از سوی سازمان بهزیستی با رعایت شرایط و ضوابط بانکی

همچنین بهزیستی متعهد به افتتاح حساب، تشکیل پرونده تسهیلاتی و کسر اقساط تسهیلات کالا کارت از حقوق پرسنل به صورت ماهیانه  گردید.

شایان ذکر است اعطای تسهیلات به کارمندان بهزیستی منوط به دارابودن شرایط معرفی شوندگان بر اساس استعلام از بانک مرکزی و قوانین و مقررات داخلی بانک می باشد.

گفتنی است اعتبار این تفاهمنامه از تاریخ ۳۱ مرداد ماه سال جاری تا سی و یکم مرداد ماه سال آینده، به مدت یک سال خواهد بود.

کد خبر 42541

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد