پیام تبریک مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز تعاون

مدیر کل بهزیستی استان با صدور پیام تبریک روز تعاون را به مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان متن پیام بدین شرح است:

تلاش بی وقفه در جهت خدمت رسانی به جامعه کار وتلاش ،گستردن چتر حمایتی نسبت به اقشار مختلف جامعه به ویژه کارگران وکارفرمایان وقبول سختی ها وزحمات فراروی ،جدیت ،پشتکار وخستگی ناپذیری ودر یک کلام ،عشق وشیدایی نسبت به خدمت وخدمتگزاری از جمله نقاط روشن وجود تلاشگران عرصه اداره تعاون می باشد.

آموزه‌ها، دستورها و تأکیدهای دین مبین اسلا م بر کمک به هم‌نوعان، همکاری در کارهای نیک و یاری رساندن به نیازمندان است. این گنجینه، سرشار از عطر همدلی است و از پشتوانه عظیم معنوی برخوردار است که  ریشه در کلام الهی "و تعاونوا علی البر و التقوی " دارد. تعاون با گذشت زمان هر مانعی را از سر راه برمی‌دارد و با گسترش چشمه‌سارهایش عرصه اقتصاد را از مشارکت و حضور مردمی سیراب می‌سازد.

امروزه تعاونی‌ها با تکیه بر انسان محوری، اهرم مناسبی برای توسعه اقتصادی و اجتماعی به شمار می‌روند که می‌تواند در بهره‌وری بهینه از شرایط زندگی، کار و تولید و ارتقای سطح درآمد و وضعیت اجتماعی جامعه مؤثر باشد.

اینجانب؛ سیزدهم شهریور ماه آغاز هفته تعاون را که هفته احیای ارزش‌های مبتنی بر همبستگی و مشارکت، اتحاد، اصول اخلاقی و مسئولیت‌پذیری اجتماعی است را به کلیه نقش‌آفرینان عرصه تعاون تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه الطاف حضرت حق تعالی و در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) همواره در اجرای کلام الهی "و تعاونوا علی البر و التقوی "در راستای خدمت به جامعه هدف گام برداریم.

مهدی دیناری

مدیر کل بهزیستی استان همدان

کد خبر 42502

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد