پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان البرز به مدال آوران البرزی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰

مدیرکل بهزیستی استان البرز به جهت کسب مدال های رنگارنگ نمایندگان استان البرز در مسابقات پارالمپیک سال ۲۰۲۰ توکیو پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان البرز ، پیام تبریک دکتر اسدالله حیدری مدیرکل بهزیستی استان البرز برای کسب مدال طلای مهرزاد مهروان ، مدال نقره امیر جعفری و مقام ششمی الناز دارابیان در بازی‌های پارالمپیک توکیو به این شرح است: پیروزی های افتخار آفرین و دلاورانه و کسب مدال های مختلف نمایندگان شایسته و فرزندان برومند استان البرز در المپیک توکیو موجی از شادمانی و امیدواری را برای مردم این استان به همراه آورد ، امیدوارم شاهد طلیعه پیروزی های بعدی نیز باشیم.

اینجانب به نوبه خود این پیروزی را به تک تک مدال آوران ارجمند ، خانواده این قهرمانان ، کلیه افراد دارای معلولیت و مردم ورزش دوست استان البرز تبریک می‌گویم و تلاش همه‌ی اعضای کاروان را ستایش می‌کنم امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق ، سلامت و سربلند باشید.

لازم به ذکر است امیر جعفری در رشته وزنه برداری ، الناز دارابیان در رشته دو و میدانی و مهرزاد مهروان در رشته والیبال نشسته ، ملی پوشان اعزامی از استان البرز در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو بودند.

مهرزاد مهروان که به عنوان نماینده استان البرز در تیم والیبال نشسته حضور داشت موفق به کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو به همراه هم تیمی های خود شد.

امیر جعفری  نیز موفق شد مدال نقره دسته ۶۵ کیلوگرم وزنه‌برداری پارالمپیک را از آن خود کند تا اولین مدال‌آور کاروان ایران نام گیرد.

همچنین در مسابقات پرتاب دیسک زنان کلاس F۵۳ «الناز دارابیان» از استان البرز به مقام ششمی دست یافت.

پیام تبریک مدیرکل بهزیستی استان البرز به مدال آوران البرزی پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰

کد خبر 42489

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد