هزینه کرد یک میلیارد ریالی جهت کمک به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون در راستای اجرای طرح«حماسه مهربانی» اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جهت تامین بسته های غذایی، غذای گرم و وسایل ضروری زندگی و گوشت مورد نیاز مددجویان این نهاد حمایتی هزینه شده است.

«علی عرب نژاد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: سازمان بهزیستی از ابتدای ماه محرم اقدام به برگزاری طرح «حماسه مهربانی» کرد تا نذورات و کمک‌های خیرین نیک اندیش و هم استانی های عزیز را به دست نیازمندان واقعی و افراد دارای معلولیت در مراکز نگهداری بهزیستی، ایتام و زنان سرپرست خانوار برساند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به کمک های غیرنقدی جمع آوری شده در راستای اجرای این طرح گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون مردم خراسان جنوبی کمک های بسیاری در قالب بسته های غذایی، گوشت، وسایل ضروری زندگی و ذبح گوسفند و غیره داشته اند.

وی در ادامه بیان کرد: در راستای اجرای طرح «حماسه مهربانی» از ابتدای ماه محرم تاکنون 600 بسته گوشت مرغ به ارزش 300 میلیون ریال بین نیازمندان و ممدجویان این نهاد حمایتی با کمک خیرین توزیع شده است.

عرب نژاد با بیان اینکه هشت هزار و 500 پُرس غذای گرم به ارزش 170 میلیون ریال در راستای اجرای این طرح توزیع شد، افزود: در راستای اجرای این طرح به منظور تامین وسایل ضروری زندگی 500 میلیون ریال مددجویان هزینه شد و 6 راس گوسفند به ارزش 80 میلیون ریال ذبح شده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی به بحث توزیع بسته های غذایی اشاره کرد و گفت: در راستای اجرای طرح «حماسه مهربانی» از ابتدای ماه محرم تاکنون 50 بسته غذایی به ارزش 200 میلیون ریال بین نیازمندان و مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع در راستای اجرای طرح «حماسه مهربانی» اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال هزینه شده است.

کد خبر 42461

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد