در رسانه| افزایش ۴۰ درصدی جذب مشارکت مردمی در بهزیستی ایلام

مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مشارکت مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی از مردم و موسسه‌های خیریه داخل و خارج استان جذب شده است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ زهرا همتی اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون میزان جذب مشارکت‌های مردمیاین اداره کل نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در این مدت ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال مشارکت مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی از مردم و موسسه‌های خیریه داخل و خارج استان جذب شده است.

مدیرکل بهزیستی استان ایلام گفت: بیش از ۲۰ میلیارد ریال از این مبلغ غیر نقدی بوده است و مابقی این مبلغ به صورت نقدی با نیت عام و خاص از سوی افراد خیر و نیکوکار اهدا شده است.

همتی افزود: کمک‌های مردمی جذب شده با اولویت کمک هزینه درمان، معیشت، مسکن و جهیزیه به جامعه هدف مددجوی زیر پوشش پرداخت شده است.

وی به روش‌های غیر حضوری پرداخت کمک نقدی به مددجویان زیر پوشش اشاره کرد و یادآور شد: عموم مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مشارکت‌های مردمی ۳۶۷۰۹۴۰۵۹۵۷۰_۶۳۶۷ و شماره شبا Ir ۷۲۰۱۰۰۰۰۴۱۶۷۰۳۴۵۴۱۷۵۰۸۳۲، ۲ واریز کنند.

وی گفت: همچنین کمک‌های غیر نقدی خود به ۱۸ موسسه خیریه بهزیستی در سراسر استان و ادارات بهزیستی کلیه شهرستان‌ها تحویل دهند.

کد خبر 42437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد