شهر تهران| منتظر اعلام زمان واکسیناسیون در خانه هستیم

مدیر بهزیستی شهرستان تهران اظهار داشت: بعد از توافق سازمان بهزیستی و وزارت بهداشت، افراد دارای معلولیت شدید و خیلی شدید با ارائه کارت معلولیت می‌توانند واکسن تزریق کنند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از روزنامه ایران، سید سعید آرام در ادامه بیان داشت: طبق پیگیری‌های انجام شده تعدادی از این افراد دوز اول واکسن را تزریق کرده‌اند. اما چون واکسیناسیون خارج از سازمان بهزیستی و تحت نظارت وزارت بهداشت صورت می‌گیرد آمار دقیقی از تعداد افرادی که واکسیناسیون انجام داده‌اند در دست نیست.

مدیر بهزیستی شهر تهران در ادامه با اشاره به تمهیدات صورت گرفته برای واکسیناسیون معلولان بسترگرایی در منزل، می‌افزاید: «برای افراد بسترگرا که به‌دلیل معلولیت خیلی شدید امکان خروج از خانه و حضور در مراکز تزریق واکسن را ندارند، مذاکراتی انجام شده است و خوشبختانه توافق‌هایی صورت گرفته است. به گونه‌ای که در استان تهران بالغ بر ۲۰۰۰ نفر به وزارت بهداشت معرفی شده‌اند تا طی تمهیدات و تدابیر لازم تزریق واکسن در منزل برای آنها صورت گیرد.»

او تأکید می‌کند: در حال حاضر مشخصات این افراد در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته و مناطق و دانشگاه‌های علوم پزشکی مشخص شده است. اما ما همچنان منتظر هستیم زمان دقیق انجام واکسیناسیون در منزل اعلام شود. بعد از اعلام موعد مقرر، بی‌تردید هماهنگی‌های لازم با مددجویان و خانواده‌های آنها صورت خواهد گرفت تا این امر به بهترین شکل انجام شود.

کد خبر 42417

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد