مهلت چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان تمدید شد

دبیر چهارمین جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان از تمدید فراخوان این جشنواره تا نیمه شهریورماه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان به نقل از توان‌نگار، منصور گلناری گفت: فراخوان جشنواره «اثر موثر» از اول تیرماه منتشر و تا پایان مردادماه برای آن زمان در نظر گرفته شد که این زمان تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شده است.

وی با بیان اینکه پس از دریافت آثار، از اواخر شهریور داوری آغاز می‌شود، ادامه داد: این جشنواره در سال اول صرفاً برای افراد دارای معلولیت  بود، سال دوم بخش معلولان و غیر معلولان ایجاد شد، اما داوران آنها متفاوت بودند. در سال سوم داوری نیز به صورت مشترک انجام شد و امسال تأثیر مطلب را نیز از افراد تحت عنوان اثر موثر، می‌خواهیم.

دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان تصریح کرد: هدف این است که رسانه‌ها را به سمت مطالبه گری درست ببریم. درواقع رسانه باید به دنبال مطالبه از مسئولان امر باشد چرا که بهترین و منطقی‌ترین نوع مطالبه از طریق رسانه‌ها است.

گلناری با اشاره به اینکه دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره معلولان هستند، گفت: متولی این جشنواره پایگاه خبری توان‌نگار است که توسط معلولان مدیریت می‌شود تا به همه اثبات شود معلولان در توانمندی هیچ تفاوتی با دیگران ندارند.

دبیر جشنواره ملی رسانه‌ای معلولان درباره زمانبندی جشنواره، گفت: فراخوان جشنواره «اثر مؤثر» از اول تیرماه منتشر و تا پایان مردادماه برای آن زمان در نظر گرفته شد که این زمان تا ۱۵ شهریور ماه تمدید شده است. پس از دریافت آثار، از اواخر شهریور داوری آغاز می‌شود و تا اواخر مهر یا اوایل آبان نیز مراسم اختتامیه با توجه به شرایط، به صورت حضوری یا غیرحضوری برگزار می‌شود.

مهلت چهارمین جشنواره رسانه‌ای معلولان تمدید شد

کد خبر 42391

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد