بر لزوم کمک‌های خیرین به مددجویان بهزیستی تاکید کرد

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به تعدد وظایف بهزیستی و  گستردگی جامعه هدف بهزیستی، بر لزوم اهداء کمک‌های خیرین به این سازمان برای پیشبرد بهتر وظایف تعیین شده ‌در راستای بالا بردن سطح کیفی زندگی مددجویان تحت پوشش تأکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان اصفهان، دکتر ولی‌اله نصر در مراسم تکریم و تجلیل از خیرین همیاران مهر بهزیستی در شهرستان خمینی شهر، به سرآمد بودن خیرین در این شهرستان از نظر حجم کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نیازمندان و بالاخص جامعه هدف بهزیستی، نه تنها در استان که در کشور نیز اشاره کرد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان، ادامه داد: در دوره مدیریت خود در استان اصفهان، علیرغم مشکلات اقتصادی پیش آمده در کشور، بهزیستی با مشکلات چندانی برای کمک به مددجویان تحت پوشش و خانواده‌های آنها روبرو نبوده است و این مهم به مدد کمک‌های بی‌دریغ خیرین استان به این اداره کل صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به میزان فقر در جامعه و به تبع آن در خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، ادامه داد: بدلیل کمبود اعتبارات دولتی، نزدیک به دو هزار و ۸۰۰ پرونده تأیید شده معلولیت و نیازمندی از افراد دارای معلولیت استان در صف تخصیص اعتبار قرار گرفته است که متأسفانه تا زمان تخصیص اعتبار برای این عزیزان و یا فوت یکی از مددجویان تحت پوشش قبلی، هیچ کمک هزینه دولتی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

نصر، ضمن اشاره به تعدد وظایف بهزیستی و  گستردگی جامعه هدف بهزیستی، بر لزوم اهداء کمک‌های خیرین به این سازمان برای پیشبرد بهتر وظایف تعیین شده ‌در راستای بالا بردن سطح کیفی زندگی مددجویان تحت پوشش تأکید کرد.

کد خبر 42333

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد