مدال آوری اعضای بهزیستی تهران در مسابقات پارالمپیک

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: ۱۱ نفر از بهزیستی در مسایقات پارالمپیک حضور دارند و از مجموع ۵ مدال طلا و ۴ نقره که برای کشورمان در این مسابقات کسب شد، ۳ نفر از بهزیستی استان تهران هستند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، امین شاهرخی در نشست خبری که به مناسبت هفته دولت و با محوریت اقدامات سازمان بهزیستی انجام شد، اظهار کرد:در طول ۱ سال و نیم گذشته طبق آمار حدود ۱۰ نفر از همکاران بهزیستی که علارغم تزریق واکسن برای مددجویان، به دلیل اینکه واکسن دریافت نکرده بوده اند را از دست دادیم؛ فاطمه داستان، لیلا باقری رفعت سفری، مریم انصاری، اکرم مرادخانی، محمد حسین زاده، علیرضا قهرمانی، محمد بادامی، طیبه جلالی و یوسف کاویانی عزیزانی بودند که طی این ایام از دست داده ایم.

شاهرخی بیان کرد: ۱۱ نفر از افراد تحت پوشش بهزیستی در مسایقات پارالمپیک حضور دارند و از مجموع ۵ مدال طلا و۴ نقره که برای کشورمان در این مسابقات کسب شد، ۳ نفر از بهزیستی استان تهران هستند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: در طول سال گذشته علارغم مشکلات موجود، در اسفند ماه ۲ هزار و۵۰۰ مرکز مثبت زندگی تاسیس شد که ۲۰۰ مورد آن مربوط به استان تهران بود و این مراکز با ۲۲ خدمت کار خود را شروع کرده اند.

وی درباره مستمری خانواده‌های دارای معلول گفت: افزایش مستمری بر اساس قوانین مجلس صورت گرفته است و طبق این قوانین افزایش ۲۰ درصدی درحداقل حقوق پایه  داشتیم که تا کنون این اتفاق علارغم تمام تلاش‌ها رخ نداده بود.

شاهرخی تصریح کرد: برای خانواده‌های دارای ۳ معلول ۷۰۰هزار تومان و دارای ۳ معلول بالاتر ۹۰۰هزار تومان مستمری پرداخت می شود.

کد خبر 42300

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد