همزمان با هفته دولت؛ کارمندان بسیجی کردستان تجلیل شدند

همزمان با هفته گرامیداشت دولت از کارمندان بسیجی استان کردستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی کردستان  ،مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان بسیجی استان کردستان در محوطه استانداری برگزار شد.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم گفت: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر ایمان راسخ و توانمندی نیروی انسانی خویش به قدرتی منطقه‌ای و الگوبخش تبدیل شده است.

سردار مدنی اظهار کرد: این ایام مربوط به شهیدان رجایی و باهنر است و یادآور خدمات بی شائبه این بزرگواران در راستای خدمت به مردم است.

وی افزود: هر چقدر برای این مردم تلاش کنیم کم است چرا که رهبر معظم انقلاب بارها فرمودند که دولتمردان باید نامه حضرت علی (ع) به مالک اشتر را همواره مدنظر قرار دهند.

سردار مدنی از کارمندان ادارات استان خواست که با مردم رابطه حسنه داشته باشند و به آنها کمک کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان نیز در این مراسم گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه و فشارهای اقتصادی دشمنان شاهد اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی و خدماتی در دولت دوازدهم بودیم اما بابت کم کاری‌های صورت گرفته از مردم استان پوزش می‌طلبیم.

محمد ابراهیم زارعی اظهار کرد: در شرایط سخت کرونایی به سر می بریم و باید از زحمات کادر بهداشتی و درمانی استان تقدیر کنیم.

وی افزود: کردستان یکی از موفقیت ترین استان‌ها از لحاظ جلوگیری از مرگ و میر کرونایی است و این نتیجه عملکرد خوب کادر درمان استان است.

زارعی خاطرنشان کرد: بیش از ۸۵۰ نفر در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند و امیدواریم مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی تلاش بیشتری کنند.

در ادامه این مراسم از کارمندان بسیجی ادارات و سازمان‌های دولتی سطح استان تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 42284

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد