مهدیشهر | تقدیر سرپرست اداره بهزیستی از شبکه بهداشت و درمان شهرستان

گلوردیان با حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان دکتر محمدرضا منتظری  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر  تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان سمنان ربابه گلوردیان سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر به مناسبت هفته دولت از مدیر و پرسنل شبکه بهداشت و درمان شهرستان   تجلیل کرد .

ربابه گلوردیان با همراهی مسئول حراست اداره بهزیستی شهرستان به منظور قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده و جهادگونه کادر درمان در پیشگیری از ویروس منحوس کرونا  با حضور در شبکه بهداشت و درمان ، با اهداء لوح تقدیر از جناب آقای دکتر محمدرضا منتظری  مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر و از کلیه پرسنل تقدیر و تشکر کرد .

متن تقدیر بدین شرح است :

هر آن کس خدمت جانان به جان کرد                          به گیتی نام خود را جاودان کرد

جناب آقای دکتر محمدرضا منتظری

مدیر محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر

با سلام و احترام

ضمن عرض تبریک  به مناسبت  هفته دولت و روز کارمند  به تمامی کارمندان و خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مجموعه دولت از آنجا که کادر درمان ، نقشی موثر در سلامت یک جامعه دارد و اگر نباشد، آن جامعه دچار نقصان خواهد شد ، اینجانب وظیفه خود می دانم که از زحمات ، تلاش های ارزنده و جهادگونه شما و پرسنل محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر اعم از پزشکان ، کادر درمان و ...  تشکر و قدردانی  نمایم.

ربابه گلوردیان

سرپرست اداره بهزیستی شهرستان مهدیشهر



 

کد خبر 42272

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد