افتتاح مسکن دو معلولی و بیشتر در شهر هزار کانییان دیواندره به مناسبت هفته دولت

روز شنبه ۶ شهریورماه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یک واحد منزل مسکونی ویژه خانواده دومعلولی و بیشتر در شهر هزار کانییان دیواندره افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی دیواندره  به مناسبت گرامیداشت هفته دولت یک واحد منزل مسکونی در شهر هزار کانییان به بهره برداری رسید. این مراسم با حضور فرماندار، بخشدار منطقه سارال ،شهردار هزارکانییان ،رئیس اداره بهزیستی و مسئولین ادارت سطح شهر برگزارشد.

مهدوی رئیس بهزیستی دیواندره در این مراسم ضمن گرامیداشت هفته دولت  یادآور شد یکی از رسالت های مهم سازمان بهزیستی برای جامعه هدف، تأمین مسکن خانوارهای دارای چند معلولیتی و دو معلولیتی و تک معلولیتی است لذا بر همین اساس این اداره با همکاری بنیاد مسکن شهرستان و بانک های عامل، تعداد   ۴واحد مسکن ویژه خانوارهای دو معلول و بیشتر، برای هر واحد مسکونی با اختصاص پانصد میلیون ریال وام بنیاد مسکن و یک میلیارو چهارصد میلیون ریال کمک بلاعوض، از طرف بهزیستی برای این خانواده ها تأمین کرده است.

گفتنی است امتیاز آب و برق و گاز این منازل رایگان بوده و همچنین از طرف CBR کمک هزینه مناسب سازی نیز در نظر گرفته شده است.

ارشدی فرماندار شهرستان دیواندره ضمن تبریک هفته دولت از زحمات و کمک های اداره بهزیستی در راستای حل مشکلات جامعه هدف تشکر و قدر دانی کردند . ایشان اضافه کردند تمام تلاش مجموعه دولت رفع محرومیت و حل مشکلات جامعه است ودر این راستا همه ما خادمین مردم تلاش خود را به کار میگیرم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم.

  

کد خبر 42208

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد