۶ واحد مسکن مددجویی بهزیستی افتتاح شد

رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده از افتتاح ۶ واحد مسکن مددجویی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان خبر داد و گفت: بیست و پنج واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش شهری و روستایی تا پایان سال درنقاط مختلف شهرستان احداث می شود.

‬به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان خدابنده عصمت نصیری در آیین واگذاری ۶ واحد مسکن مددجویی به مناسبت هفته دولت که با حضور فرماندار این شهرستان و جمعی از مسئولین برگزار شد، عنوان کرد: از این تعداد سه واحد برای ایتام یعنی فرزندان محروم از پدر و مادر است که برای هر کدام از این خانوارها مبلغ پنجاه میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض مسکن پرداخت شده است.
وی افزود: دو واحد نیز برای خانواده دو معلول روستایی است که برای هرکدام هشتاد و پنج میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض مسکن از اداره بهزیستی پرداخت شده و پنجاه میلیون  تومان نیز تسهیلات  احداثی از بنیاد مسکن دریافت کرده اند.

نصیری بیان کرد: یک واحد دیگر که برای خانواده دومعلولی درشهر نور بهار احداث شده یکصد و چهل میلیون تومان کمک هزینه بلاعوض مسکن از طرف بهزیستی و پنجاه میلیون تومان نیز تسهیلات احداثی از بنیاد مسکن پرداخت شده است.
وی افزود: ۱۹ واحد مسکن مددجویی نیز در حال تکمیل است که پیش بینی می شود ساخت آنها تا پایان سال به اتمام برسد.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان خدابنده خاطرنشان کرد: بر اساس جزء ۲ بند چ ماده ۸۰ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی کشور مددجویان تحت پوشش سازمان برای یکبار و در حد یک واحد مسکونی از پرداخت هزینه های انشعاباتی (آب، برق، گاز، فاضلاب) و صدور پروانه ساختمانی و عوارض شهرداری و دهیاری معاف هستند.

کد خبر 42092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد