آبیک | ۱۸۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی آبیک تحویل داده شده است

رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک گفت: طی چهار سال گذشته ۱۸۰ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی شهرستان آبیک تحویل داده شده که نقش موثری در رفع مشکلات آنها داشته است.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی شهرستان آبیک یوسف کازانی روز چهارشنبه در حاشیه بهره برداری از سه واحد مسکونی مددجویان بهزیستی شهرستان آبیک، اظهار داشت:از این تعداد واحد مسکونی ۱۸ مسکن به خانواده های دارای ۲ فرزند معلول تحویل شده است که امیدواریم توانسته باشیم مقداری از مشکلات آنها را کاهش بدهیم.
وی با اشاره به واحدهای مسکونی افتتاح شده در هفته دولت، افزود: امروز در شهرستان آبیک سه واحد مسکونی در زمینی با مساحت یک هزار و ۴۰۰ متر، ۱۳۰ متر زیربنا و پنج میلیارد تومان اعتبار به مددجویان سازمان بهزیستی تحویل داده شد.
این مسوول گفت: در زمین فعلی، امکان احداث واحدهای مسکونی دیگر هم وجود دارد که امیدواریم با ورود خیران و مردم نوع دوست شهرستان آبیک این مهم تحقق یافته و تعداد بیشتری از مددجویان صاحب منزل شوند.
کازانی اضافه کرد: مالکیت این واحدهای مسکونی با سازمان بهزیستی است و به صورت استیجاری و تنها با ۱۰ درصد اجاره به مددجویان تحویل می شود که بخش زیادی از اجاره آنها هم از سوی خیران تامین شده است.
رییس اداره بهزیستی شهرستان آبیک اظهار داشت: ۲ هزار معلول و یک هزار و ۱۵۰ زن سرپرست خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی شهرستان آبیک قرار دارند که امیدواریم به بهترین شکل ممکن به آنها خدمات ارایه شود.

کد خبر 41984

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد