پیام تبریک  مدیر کل بهزیستی استان به مناسبت روز کارمند

مهدی دیناری با صدور پیامی روز کارمند را به کارکنان اداره کل بهزیستی استان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل  بهزیستی استان متن پیام بدین شرح می باشد: 

بسم الله الرحمن الرحیم

 هفته اول شهریور ماه که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین  و هفته دولت نامگذاری شده را به همه دولت مردان خدوم و کارکنان شریف تبریک می گویم.

 تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها و از خود گذشتگی های دلیرمردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیده و تمام هدفشان خدمت به خلق و اعتلای انقلاب اسلامی بوده است.

همزمانی هفته دولت و ایام شهادت شهیدان رجایی  و با هنر با ایام پر خیر و برکت ماه محرم، قیام امام حسین(ع)، را باید به فال نیک گرفت چراکه خدمت به خلق خدا از جهاد در راه حق علیه باطل کمتر نیست.

 بی شک همه ما می بایست با تأسی از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهیدان کربلا  و رجایی و باهنر آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار این شهیدان عزیز و تلاش و کوشش در راه تعالی میهن اسلامی و در راستای تحقق اهداف دولت و نظام بسته به ماموریت مان گام برداشته و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه های مختلف به ویژه خدمت به جامعه هدف  فراهم آوریم.

 اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و بویژه شهیدان رجایی و باهنر ، روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بویژه همکاران خودم در بهزیستی استان  تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

مهدی دیناری

مدیر کل

کد خبر 41983

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد