اهدای نذورات ماه محرم به مراکز بهزیستی ادامه دارد

مدیر کل بهزیستی استان زنجان از جمع آوری نذورات خیرین در در دهه اول محرم خبر داد و گفت: همزمان با آغاز ماه محرم و اطعام و احسان حسینی همشهریان نیک اندیش و نوع دوست، نزدیک به ۵۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی در قالب بسته های معیشتی و... به نیازمندان اهدا نمودند.

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان محمد محمدی افزود: در شهرستان زنجان نزدیک به ۳۵۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیر نقدی به مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی و همچنین دام زنده و گوشت قربانی توسط خیرین اهدا گردید.

وی ادامه داد: دربهزیستی شهرستان خدابنده با اعلام هزینه کرد نذورات خیرین در محل خاص و مورد نظر بیش از ۸۰۰میلیون ریال نذورات مردمی تحویل بهزیستی شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: اهدا ۱۳راس دام، گوشت قربانی و اهدا کمک های نقدی جهت تکمیل ساختمان در حال ساخت نگهداری سالمندان و افراد دارای معلولیت از جمله این کمک ها و نیات خیر در شهرستان خدابنده بوده است.

مدیر کل بهزیستی تصریح کرد: در شهرستان ابهر خیرین بیش از ۸۰ میلیون تومان بصورت نقدی و غیر نقدی به جامعه هدف بهزیستی شامل افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، نیازمندان، ایتام و ...کمک نمودند و این کمک ها در قالب بسته های معیشتی،۱۷راس دام و گوشت قربانی بوده است.

این مقام مسئول افزود: در شهرستان خرمدره مبلغ بیش از ۲۸ میلیون تومان و در شهرستان سلطانیه و ماهنشان نزدیک به ۱۴ میلیون تومان مشارکت نقدی و غیر نقدی مشارکت نقدی و غیر نقدی شامل گوشت گرم و بسته های غذایی و  لوازم ضروری توسط خیرین در بین نیازمندان توزیع شد.

وی افزود: در شهرستان ایجرود نیز مردم نیک اندیش با اهدای گوشت قربانی به ارزش نزدیک به ۴۰ میلیون تومان وتوزیع ۵۰۰ بسته گوشت به مددجویان این شهرستان یاریگر نیازمندان بودند و همچنین خیرین شهرستان طارم با اهدای گوشت قربانی به ارزش ۶۰ میلیون ریال جامعه هدف بهزیستی را یاری کردند.

محمدی با اشاره به اینکه همدلی در ماه محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان ادامه دارد، یادآور شد: خیرین زنجانی می توانند کمک های نقدی خود را به حساب ۴۱۶۸۰۳۴۵۴۱۷۶۶۵۴۸ نزد بانک مرکزی مشارکت های مردمی بهزیستی استان و یا به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۱۷۸۲۱۶۸ واریز کنند تا در اختیار خانوارهای تحت پوشش قرار بگیرد.

کد خبر 41932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد